Skip to main content
Vastattu

Elisa viihde ohjelmaopas ja tallentaminen

  • 10. marraskuuta 2024
  • 2 kommenttia
  • 80 katselukerrat

Hei. Onkohan jossain vikaa kun elisa viihteen ohjlmaopas ei näy vuosimallin 2017 telkkarissa ja tallentaminen jumii. Välillä tallentaessa tulee virheilmoitus ”videota ei voida näyttää. Yritä myöhemmin uudelleen”. Tallentaminen jää jumiin ja telkkarissa vaan pyörii latauksen ympyrä ja taustalla kuva on ”jäätyny” paikalleen. Ohjelmaopasta ei myöskään näy ja hankaloittaa kovasti elisa viihteen käyttöä. Telkkari on samsung mallia ue55ku6455u. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi error404

Kannattaa kokeilla vielä myös tämmöiset: sovelluksen asentaminen uudelleen, telkkarin ohjelmistopäivitysten tarkistaminen ja television virtajohdon irroitus n. 5min ajaksi.

 

Tarvittaessa kannattaa olla meidän häiriöpuolelle yhteydessä, niin tutkitaan asiaa tarkemmin 🔍 

 

Tervetuloa vielä OmaYhteisöön ​@Marko_1982!

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4703 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2024
Marko_1982 kirjoitti:

Hei. Onkohan jossain vikaa kun elisa viihteen ohjlmaopas ei näy vuosimallin 2017 telkkarissa ja tallentaminen jumii. Välillä tallentaessa tulee virheilmoitus ”videota ei voida näyttää. Yritä myöhemmin uudelleen”. Tallentaminen jää jumiin ja telkkarissa vaan pyörii latauksen ympyrä ja taustalla kuva on ”jäätyny” paikalleen. Ohjelmaopasta ei myöskään näy ja hankaloittaa kovasti elisa viihteen käyttöä. Telkkari on samsung mallia ue55ku6455u. 

Voi olla väliaikainenkin häiriö. (Ollut ennenkin samanlaisilla vaivoilla)

Siinähän on kuitenkin varmaan tuo vaadittava ominaisuus:

Elisa Viihde puhelimessa ja älytelevisiossa

Samsung Smart TV (2017 ja sitä uudemmat mallit, alk. Tizen 3.0)

Jos pitempään jatkuu, niin tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

 


error404
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 366 kommenttia
  • Vastaus
  • 19. marraskuuta 2024

Kannattaa kokeilla vielä myös tämmöiset: sovelluksen asentaminen uudelleen, telkkarin ohjelmistopäivitysten tarkistaminen ja television virtajohdon irroitus n. 5min ajaksi.

 

Tarvittaessa kannattaa olla meidän häiriöpuolelle yhteydessä, niin tutkitaan asiaa tarkemmin 🔍 

 

Tervetuloa vielä OmaYhteisöön ​@Marko_1982!