Vastattu

Elisaviihde liigapaketti

  • 16 January 2021
  • 2 kommenttia
  • 285 katselukerrat

Lopetin eilen 15/01 Telian Liigapaketin ja otin saman Elisalta. Mikä ihme siinä on että luurissa se ei aukea vaan ilmoittaa "Näyttää siltä että sinulla ei ole voimassa olevaa sopimusta"?! Mutta kun se on! Töllöstä näkyy ok.

 

Edit: Siivottu kirosana pois. -Keinotekoinen

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 17 January 2021, 11:38

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Lopetin eilen 15/01 Telian Liigapaketin ja otin saman Elisalta. Mikä ihme siinä on että luurissa se ei aukea vaan ilmoittaa "Näyttää siltä että sinulla ei ole voimassa olevaa sopimusta"?! Mutta kun se on! Töllöstä näkyy ok.

 

Edit: Siivottu kirosana pois. -Keinotekoinen


Moikka @Kimmo L., ikävä kuulla ongelmasta ja pahoittelut tilanteesta. Muistetaan kuitenkin OmaYhteisön Pelisäännöt.

 

Olitko kirjautunut sovellukseen samalla Viihde-tunnuksella kuin mikä digiboksilla on käytössä? Digiboksin käyttämän Viihde-tunnuksen pääsee tarkastamaan OmaElisasta kohdasta Elisa Viihde (Premium) → Tunnukset ja PIN-koodit. Elisa Viihde-sovelluksen puolelta voit tarkistaa tunnuksen jolla olet kirjautuneena kohdasta Asetukset → Kirjautunut.

No onhan se nyt inhimillistä kun hermot menee niin kirosanoja tulee! Ihan jokaikiseltä. Mutta problem is solved. Ei enää ajankohtainen.