Skip to main content

Lopetin eilen 15/01 Telian Liigapaketin ja otin saman Elisalta. Mikä ihme siinä on että luurissa se ei aukea vaan ilmoittaa "Näyttää siltä että sinulla ei ole voimassa olevaa sopimusta"?! Mutta kun se on! Töllöstä näkyy ok.

 

Edit: Siivottu kirosana pois. -Keinotekoinen

Lopetin eilen 15/01 Telian Liigapaketin ja otin saman Elisalta. Mikä ihme siinä on että luurissa se ei aukea vaan ilmoittaa "Näyttää siltä että sinulla ei ole voimassa olevaa sopimusta"?! Mutta kun se on! Töllöstä näkyy ok.

 

Edit: Siivottu kirosana pois. -Keinotekoinen


Moikka @Kimmo L., ikävä kuulla ongelmasta ja pahoittelut tilanteesta. Muistetaan kuitenkin OmaYhteisön Pelisäännöt.

 

Olitko kirjautunut sovellukseen samalla Viihde-tunnuksella kuin mikä digiboksilla on käytössä? Digiboksin käyttämän Viihde-tunnuksen pääsee tarkastamaan OmaElisasta kohdasta Elisa Viihde (Premium) → Tunnukset ja PIN-koodit. Elisa Viihde-sovelluksen puolelta voit tarkistaa tunnuksen jolla olet kirjautuneena kohdasta Asetukset → Kirjautunut.


No onhan se nyt inhimillistä kun hermot menee niin kirosanoja tulee! Ihan jokaikiseltä. Mutta problem is solved. Ei enää ajankohtainen.