Hei.
Ehdotan, että Elisa ei jatkossa luottaisi Postin, Matkahuollon ym. paketinkuljettajien ilmoittamiiin toimitusaikoihin, vaan jokainen lähetys lähetettäisiin vähintään 3 työpäivää etuajassa verrattuna pakettipalvelun lupaamiin aikoihin.
Esimerkki: Kiinteä laajakaista tilattiin torstaina 22.7. ja tilausvahvistuksessa luki, että “… toimitetaan postitse 2-3 työpäivän kuluessa” ja että liittymä toimitetaan viimeistään 30.7.
Tekstiviesti postipaketista tuli keskiviikkona 28.7. Tänään 30.7. liittymä on mukamas toimitettu (siitä tuli tekstiviesti), mutta seurannan mukaan paketti on päässyt vasta Elisalta postiin eikä ole vielä liikkunut mihinkään.
PS. Missä kohtaa tällaisista viivästyksistä pitäisi rekalmoida Elisalle? Heti kun liittymä on asennettu, mutta paketti ei ole perillä? Vai sitten kun tulee lasku ja laskutus mahdollisesti alkaa ajankohdasta, jolloin liittymä ei tosiasiallisesti ollut käytettävissä?


