Soitin Elisan vikapäivystykseen 18.6. ja minua auttoi “Marko”. Hän puheli Herzeistä ja oikeastaan vain Herzeistä. Oli jokin pakkomielle hänelle. Hän vannotti kuinka Elisan verkossa ei ole tehty mitään muutoksia. Käski olemaan Topfieldin maahantuojaan yhteydessä koska hänen mielestään vika on minun ja kaverini Topfieldissä. Koko puolen tunnin puhelu oli yhtä ajan haaskausta, kuten useimmat vikapäivystyksen kanssa aiemminkin käymäni keskustelut.
Ongelmaan sain ratkaisun Telian työntekijältä kun tiedustelin onko heilläkin näiden kanavien näkyvyydessä ongelmia juuri digiboksien kanssa. Sainkin tietää, että näistä kanavista on Elisalla avattu rinnakkaiskanavat astetta suuremmilla kanavapaikkanumeroilla. Elisalla ei ilmeisesti tieto kulje.
Sanoisin, että taas todella kummallinen muutos Elisan puolelta, josta ei tiedotettu taaskaan mitenkään asiakasta.
Kaikille, joilla on digibokseja, niin ehdotan, että teette kanavahaun ja etsitte jokaiselle “pimeälle” kanavalle uuden rinnakkaiskanavan, joka toimii.