Kysymys

Kaapeli-TV ongelmasta

  • 16 April 2024
  • 1 kommentti
  • 76 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +8
  • Mentor
  • 845 kommenttia

Tänään (16.4.) oli Tampereella alueellani ainakin kahdesti lähetys poikki kaapeli-TV:ssä. Aamulla klo 9 ja myöhemmin vähän ennen klo 12. Molemmilla kerroilla soitin vikapalveluun. Ensin jonotin 10 min, kunnes kuva palasi ja suljin puhelimen. Toisella kerralla sain asiakaspalvelijan langan päähän, ja vikailmoituksen tehtyä. Toisella kertaa menin tyhmyyttäni kertomaan, että myöskään kaapelinettiyhteys ei toimi. Se olikin virhe… Jo ennen kuin pääsin puhumaan asiakaspalvelijan kanssa, niin nauhoite kehotti käynnistämään Viihde -boksin uudestaan. Miksi? Eihän kaapeli-tv vastaanotolla ole mitään tekemistä Viihde -palvelun kanssa. Samoin asiakaspalvelija alkoi kyselemään kaikenlaista lähtien kaapelimodeemin merkistä ja mac -osoitteesta. Miksi? Eihän sillä modeemilla ole mitään tekemistä kaapeli-tv vastaanoton kanssa.

Outoa oli myös saamani kuittaus ongelman ratkaisusta. Siinä kerrottiin “Modeemi bootattu ja bootin jälkeen modeemi ei havaittu olevan partial modessa” (kirjoitusvirheineen). Mikä modeemi on bootattu, ja mitä tekemistä sillä oli kaapeli-tv vastaanoton kanssa? Tuollaisenaan tuo lisätieto ei asiaa valaise yhtään.


1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Onko tämä asia ratkennut?

Osallistu keskusteluun