Tänään (16.4.) oli Tampereella alueellani ainakin kahdesti lähetys poikki kaapeli-TV:ssä. Aamulla klo 9 ja myöhemmin vähän ennen klo 12. Molemmilla kerroilla soitin vikapalveluun. Ensin jonotin 10 min, kunnes kuva palasi ja suljin puhelimen. Toisella kerralla sain asiakaspalvelijan langan päähän, ja vikailmoituksen tehtyä. Toisella kertaa menin tyhmyyttäni kertomaan, että myöskään kaapelinettiyhteys ei toimi. Se olikin virhe… Jo ennen kuin pääsin puhumaan asiakaspalvelijan kanssa, niin nauhoite kehotti käynnistämään Viihde -boksin uudestaan. Miksi? Eihän kaapeli-tv vastaanotolla ole mitään tekemistä Viihde -palvelun kanssa. Samoin asiakaspalvelija alkoi kyselemään kaikenlaista lähtien kaapelimodeemin merkistä ja mac -osoitteesta. Miksi? Eihän sillä modeemilla ole mitään tekemistä kaapeli-tv vastaanoton kanssa.
Outoa oli myös saamani kuittaus ongelman ratkaisusta. Siinä kerrottiin “Modeemi bootattu ja bootin jälkeen modeemi ei havaittu olevan partial modessa” (kirjoitusvirheineen). Mikä modeemi on bootattu, ja mitä tekemistä sillä oli kaapeli-tv vastaanoton kanssa? Tuollaisenaan tuo lisätieto ei asiaa valaise yhtään.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett
Tänään (16.4.) oli Tampereella alueellani ainakin kahdesti lähetys poikki kaapeli-TV:ssä. Aamulla klo 9 ja myöhemmin vähän ennen klo 12. Molemmilla kerroilla soitin vikapalveluun. Ensin jonotin 10 min, kunnes kuva palasi ja suljin puhelimen. Toisella kerralla sain asiakaspalvelijan langan päähän, ja vikailmoituksen tehtyä. Toisella kertaa menin tyhmyyttäni kertomaan, että myöskään kaapelinettiyhteys ei toimi. Se olikin virhe… Jo ennen kuin pääsin puhumaan asiakaspalvelijan kanssa, niin nauhoite kehotti käynnistämään Viihde -boksin uudestaan. Miksi? Eihän kaapeli-tv vastaanotolla ole mitään tekemistä Viihde -palvelun kanssa. Samoin asiakaspalvelija alkoi kyselemään kaikenlaista lähtien kaapelimodeemin merkistä ja mac -osoitteesta. Miksi? Eihän sillä modeemilla ole mitään tekemistä kaapeli-tv vastaanoton kanssa.
Outoa oli myös saamani kuittaus ongelman ratkaisusta. Siinä kerrottiin “Modeemi bootattu ja bootin jälkeen modeemi ei havaittu olevan partial modessa” (kirjoitusvirheineen). Mikä modeemi on bootattu, ja mitä tekemistä sillä oli kaapeli-tv vastaanoton kanssa? Tuollaisenaan tuo lisätieto ei asiaa valaise yhtään.
Ilmeisesti vikatilanne on ratkennut. Vianrajauksessa kartoitellaan tilanne, joten joskus voi toki tuntua, että mihin näitä tietoja kysellään. Tuo saamasi kuittaus on tosiaan outo, joten voi olla, että on livahtanut väärää tietoa ratkaisuun mukaan. 🤔
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tänään (16.4.) oli Tampereella alueellani ainakin kahdesti lähetys poikki kaapeli-TV:ssä. Aamulla klo 9 ja myöhemmin vähän ennen klo 12. Molemmilla kerroilla soitin vikapalveluun. Ensin jonotin 10 min, kunnes kuva palasi ja suljin puhelimen. Toisella kerralla sain asiakaspalvelijan langan päähän, ja vikailmoituksen tehtyä. Toisella kertaa menin tyhmyyttäni kertomaan, että myöskään kaapelinettiyhteys ei toimi. Se olikin virhe… Jo ennen kuin pääsin puhumaan asiakaspalvelijan kanssa, niin nauhoite kehotti käynnistämään Viihde -boksin uudestaan. Miksi? Eihän kaapeli-tv vastaanotolla ole mitään tekemistä Viihde -palvelun kanssa. Samoin asiakaspalvelija alkoi kyselemään kaikenlaista lähtien kaapelimodeemin merkistä ja mac -osoitteesta. Miksi? Eihän sillä modeemilla ole mitään tekemistä kaapeli-tv vastaanoton kanssa.
Outoa oli myös saamani kuittaus ongelman ratkaisusta. Siinä kerrottiin “Modeemi bootattu ja bootin jälkeen modeemi ei havaittu olevan partial modessa” (kirjoitusvirheineen). Mikä modeemi on bootattu, ja mitä tekemistä sillä oli kaapeli-tv vastaanoton kanssa? Tuollaisenaan tuo lisätieto ei asiaa valaise yhtään.
Ilmeisesti vikatilanne on ratkennut. Vianrajauksessa kartoitellaan tilanne, joten joskus voi toki tuntua, että mihin näitä tietoja kysellään. Tuo saamasi kuittaus on tosiaan outo, joten voi olla, että on livahtanut väärää tietoa ratkaisuun mukaan. 🤔
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.