Skip to main content

Arris kaapelimodeemi ja Asus RT-AC88U

  • 24. marraskuuta 2020
  • 58 kommenttia
  • 2968 katselukerrat

Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

58 kommenttia

TT-2k
Forum|alt.badge.img
  • Avulias
  • 43 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020

Tänne päivitys saapui eilen illalla hieman klo 23:n jälkeen, ja voin vahvistaa, että siltaus toimii päivityksen jälkeenkin.

 

 


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020

Päivitys tuli eilen ja siltaus näyttäisi toimivan. Nyt tosin tuli uusi viesti, että päivitystä yritetään uudelleen. Lieneekö firmiksessä vieläkin jotain vikaa vai mistäköhän on kyse?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 9. joulukuuta 2020

Vihdoinkin päivitys tuli tännekkin ja nyt siltaus toimii. :sweat_smile::thumbsup:


Grounded0
Forum|alt.badge.img+7
  • Valmentaja
  • 262 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2020

Itselle ei ole päivitystä tullut mutta odotellaan. Edelleen 9.1.103V vuodelta 2016 niin päivittyyköhän tämä ollenkaan vai pitääkö käydä Elisan myyntipisteessä vaihtamassa?:

 


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1769 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2020
Grounded0 kirjoitti:

Itselle ei ole päivitystä tullut mutta odotellaan. Edelleen 9.1.103V vuodelta 2016 niin päivittyyköhän tämä ollenkaan vai pitääkö käydä Elisan myyntipisteessä vaihtamassa?:

 

Päivityksiä jatkettiin tällä viikolla ja niitä porrastetusti modeemeille ajetaan, eli malttia tässä tilanteessa. :)


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 14. joulukuuta 2020

On muuten harvinaisen vaikeaa saada etukäteen tietoa milloin modeemi voidaan päivittää. Ilmeisesti te muut käytitte mukisematta Arrista vikatilanteen yli, mutta itse vaihdoin heti toimivaan laitteeseen täksi aikaa. Nyt yritän kuumeisesti tavoitella tahoa joka osaa kertoa etukäteen milloin päivitys voidaan tehdä jotta joku tai minä voin soittaa Arriksen valtuutuksen perään samana päivänä. Asiakaspalvelusta kuulutetaan päivitysten olevan ajossa joka ei vastaa millään tavalla tähän kysymykseen.

Ongelma ei taida liittyä täysin Elisaan vaan mukana on myös heidän kaapeliasioitaan hoitava alihankkija jonka kanssa kommunikaatio ei toimi. Ei sillä, että minua asiakkaana tämä kiinnostaisi sen enempää..


  • 0 kommenttia
  • 22. joulukuuta 2020

Voisin tähän kans kysästä, että kai näitä päivityksiä jaetaan vähän pitemmän aikaa sitten, että kerkeää itsellekin saamaan? Nyt kun siltaus on korjattu, niin haluan tottakai ohjelmiston olevan ajan tasalla aina. Olen vain huomannut, että monella ei ole päivittynyt edes tuohon -DE versioon asti.

En ole vain vielä itselle saanut ja täällä päivittelen statsi sivuja aina välillä, että onko mitään muuttunut. Eipä tuolla kiire, kunhan tulee, eikä jää niin että ei kerkeä tulemaan tänne ja jako lopetetaan liian aikaisin.

Ja muuten toivotankin sitten hyvää joulupäivien viettoa ihmisille vielä :smile:


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2990 kommenttia
  • 23. joulukuuta 2020

Khyyl noi kaikille jaellaan, toivon mukaan tällä kertaa päästään nopsemmin kuin tuo jo lähes legendaarinen laiskiaisen vauhdilla liikahdellut DE2 versio :see_no_evil:  Sen kanssa meni niin paljon hommat puihin että oon hämmästänyt oikeastaan että noinkin paljon niitä saatiin päivitettyä :sweat_smile:

 

Veikkaan että kunhan joulun pyhät on lusittu niin noita päivityksiä voi alkaa näkymäänkin ihmisillä, tarkemmin en tosin oo nyt vielä kuullut tuosta mutta näin ainakin toivon!