Skip to main content
Vastattu

Cisco EPC3928

  • 11 July 2024
  • 4 kommenttia
  • 126 katselukerrat

Onko tosiaan niin, että tämä laite ei enää toimi Elisan verkossa? Laite ei vaikuta toimivan vaikka eilen toimi vielä moitteetta, enkä ole itse saanut tästä mitään ilmoitusta.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Täytyy kyllä sanoa, että Elisa oli todella aktiivinen tiedottamisen suhteen tämän asian tiimoilta. Tuli kaksi kirjettä, yksi puhelinsoitto ja useita tekstiviestejä. Ei todellakaan jäänyt epäselväksi että tietyt kaapelimodeemit lakkaa toimimasta.

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.

Sopimukseni on melko uusi ja modeemia en Elisalta ole ostanut, siinä ehkä syy.

Piti kyllä hetki kaivaa tuota tiedotetta nettisivuilta itsekin, löytyi kuitenkin lopulta

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.

Sopimukseni on melko uusi ja modeemia en Elisalta ole ostanut, siinä ehkä syy.

Piti kyllä hetki kaivaa tuota tiedotetta nettisivuilta itsekin, löytyi kuitenkin lopulta

Tässä se syy varmaankin on, ettet ole saanut henkilökohtaista tiedotetta.

Osallistu keskusteluun