Internet yhteys ei toimi
Minulla on ollut kauan jo internet yhteys poikki. Soitin siitä Elisan asiakaspalveluun ja sain uuden modeemin ja kokeilin silläkin, mutta sain vaan yhteyden toimimaan vain vähäksi ajaksi. Se uusi modeemi on WMG3925-B10B. Asun kerrostalossa ja täällä muillakin on internet yhteys poikki. Elisa Viihteeseen tulee koko ajan ilmoitus Yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen. (-11) Olen saanut internet yhteyden toimimaan väliaikaisesti sillain että otan irti digiboxista virtajohdon pois ja modeemistakin muutaman ajaksi ja laitan takaisin. Minulle sanottiin asiakaspalvelusta että täällä osoitteessa ei ole häiriöitä. Olen joutunut jakamaan internet yhteyttä kännykästä on todella vaikeaa kun on PS4 smartTV tietokone ja muita laitteita, mutta tähän saa loppua jakaminen. Missä voisi olla vika?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
