Vastattu

Laajakaistan avaus

  • 2 syyskuu 2021
  • 9 kommenttia
  • 267 katselukerrat

Pystyisittekö kunnioittamaan sovittua asiaa ja aukaista laajakaistani, ennen kuin menetän järkeni?

Ensin äitini kautta tilattu mobiililaajakaistani estetään ilman ennakkovaroitusta tai syyn ilmoitusta ja nyt en saa uutta langallista laajakaistaa auki, koska “avausaika voi viivästyä, sillä osoitteessasi on käytössä toinen laajakaista”.

Ellen saa tämän päivän aikana kunnollista nettiä käyttööni on menetykseni liian suuret jatkaakseni teidän pelleilyn sietämistä.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 2 syyskuu 2021, 11:33

Moi @KissanKarva001 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Lisäisitkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi (näkyy vain ylläpidolle), niin päästään asiaa tutkimaan. :slight_smile:

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Jos osoitteessa on toisen asiakkaan laajakaista, pitää sen sopijalta saada suostumus irtisanomiseen, ei voida vain sokkona jyrätä sopimuksia yli.

Se, joka osoitteessa tällä hetkellä asuu, voi 99% tapauksissa sitä yhteyttä käyttää, ennen kuin "oma yhteys" aukeaa.

Hankaluudet noissa irtisanomisissa liittyvät useimmiten tilanteeseen  jossa se alla oleva yhteys toisella asiakkaalla on lisäksi toiselta operaattorilta kuin Elisalta.

Jos osoitteessa on toisen asiakkaan laajakaista, pitää sen sopijalta saada suostumus irtisanomiseen, ei voida vain sokkona jyrätä sopimuksia yli.

Se, joka osoitteessa tällä hetkellä asuu, voi 99% tapauksissa sitä yhteyttä käyttää, ennen kuin "oma yhteys" aukeaa.

Hankaluudet noissa irtisanomisissa liittyvät useimmiten tilanteeseen  jossa se alla oleva yhteys toisella asiakkaalla on lisäksi toiselta operaattorilta kuin Elisalta.

Omituista onkin kun minulla ei ole koskaan ollut langallista laajakaistaa tässä osoitteessa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Moi @KissanKarva001 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Lisäisitkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi (näkyy vain ylläpidolle), niin päästään asiaa tutkimaan. :slight_smile:

Moi @KissanKarva001 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Lisäisitkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi (näkyy vain ylläpidolle), niin päästään asiaa tutkimaan. :slight_smile:

Juu, laitettu on.

Moi @KissanKarva001 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Lisäisitkö OmaYhteisön profiiliisi sille varatulle paikalle asiakasnumerosi (näkyy vain ylläpidolle), niin päästään asiaa tutkimaan. :slight_smile:

Noniin, nyt lukee sivulla asian olevan käsittelyssä. Kiitos teille!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

@KissanKarva001 saat pian tekstiviestillä kuittauksen, kun linja on avattu ja toiminnassa. :relaxed:

@KissanKarva001 saat pian tekstiviestillä kuittauksen, kun linja on avattu ja toiminnassa. :relaxed:

Hei, laajakaistani toimi hetken ajan perjantaina, kaikki asennusvaiheet näytti olleen OK, mutta jo perjantaina iltana netti lakkasi toimimasta ja OmaElisa sivulla näkyi viimeisen asennusvaiheen olevan sinisenä. En myöskään ole saanut minkäänlaista kommunikaatiota muualta kuin täältä.

Mikä nyt mättää, kun sivulla lukee että laajakaista avataan 03.09. klo 17 mennessä?

Hei, tilaamani laajakaista toimi hetken ajan perjantaina, kaikki asennusvaiheet näytti olleen OK, mutta jo samana iltana netti lakkasi toimimasta ja OmaElisa sivulla näkyi viimeisen asennusvaiheen olevan kesken. En myöskään ole saanut minkäänlaista kommunikointia muualta kuin täältä, vaikka minulle kerrottiin että saisin perjantaina viestin kun laajakaista avataan.

Mikä nyt mättää, kun sivustolla lukee yhä että laajakaista avataan 03.09. klo 17 mennessä ja alunperin sen piti olla valmiina jo 01.09.?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Moi @KissanKarva001! Nyt pitäisi olla laajakaistayhteys avattuna, toimiikos tuo? :slight_smile: Tutkaillaan vielä tarkemmin meidän puolelta, että mihin tuo homma tökkäsi kun ei automaattisesti avautuminen edennyt ei sitten millään. :thinking:

Osallistu keskusteluun