Eilen illalla noin. Klo 21 katos netti kokonaan soitin aamulla joskus klo 11 asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin, että kokeilevat korjata ja laittavat viestiä jos homma etenee. Ajattelin, kun aikaa on kulunut kolmisen tuntia, että kannattaako kokeilla käynnistää reititintä uudestaan vai pitäiskö antaa sen olla rauhassa?
Vastaus
Netti katosi ja asiakaspalveluun on otettu yhteyttä
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MattiOliVarattu
Netti tuli takaisin. 👍
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
