Vastattu

Netti katosi ja asiakaspalveluun on otettu yhteyttä

  • 13 May 2021
  • 4 kommenttia
  • 159 katselukerrat

Eilen illalla noin. Klo 21 katos netti kokonaan soitin aamulla joskus klo 11 asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin, että kokeilevat korjata ja laittavat viestiä jos homma etenee. Ajattelin, kun aikaa on kulunut kolmisen tuntia, että kannattaako kokeilla käynnistää reititintä uudestaan vai pitäiskö antaa sen olla rauhassa? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MattiOliVarattu 14 May 2021, 13:11

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kokeile pois vaan ei se reititin siitä ole moksiskaan.

Säädin reitittimen kanssa eilen hetken, mutta lopetin kun ajattelin, että netissä voi kestää hetken kun on helatorstai. Toivottavasti tänään palautuisi. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Eilen illalla noin. Klo 21 katos netti kokonaan soitin aamulla joskus klo 11 asiakaspalveluun ja siellä kerrottiin, että kokeilevat korjata ja laittavat viestiä jos homma etenee. Ajattelin, kun aikaa on kulunut kolmisen tuntia, että kannattaako kokeilla käynnistää reititintä uudestaan vai pitäiskö antaa sen olla rauhassa? 

 

Korjausaika riippuu hyvinkin pitkälti siitä, missä vika on ja mikä vian aiheuttaa. Joskus vika voi olla nopeastikin korjattava (esim. dslamin boottaus tms.), mutta toisinaan saatetaan joutua vaihtamaan komponentteja yms. jolloin korjausaika voi olla lähempänä paria vuorokautta.

 

Omat kokemukset Elisan vikapalvelun toiminnasta ja Elisan vastuulle kuuluvien vikojen korjaamisesta ovat olleet hyvinkin positiivisia. Elisalta on myös tullut kohtalaisen hyvin informaatiota korjauksen etenemisestä, silloin kun siitä on ollut asiakkaalle jotain kerrottavaa.

Netti tuli takaisin. 👍