Terve,
Tajusin että tein pienen mokan eilen kun tein tilaukseni. Voiko tilauksen peruuttaa itse vai tarviiko sitä varten saada asiakaspalvelu kiinni?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Huopa
Katso alkuperäinen viestiTerve,
Tajusin että tein pienen mokan eilen kun tein tilaukseni. Voiko tilauksen peruuttaa itse vai tarviiko sitä varten saada asiakaspalvelu kiinni?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Huopa
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Moi
Kun et kero enempää tilauksestasi, niin alla on ohjeita perumiseen.
Jos tilaamaasi laitetta ei ole vielä lähetetty, tilauksen peruminen onnistuu OmaElisassa.
Peru tilaus OmaElisassa >
Kattavammat ohjeet perumiseen:
Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet
Joo, ehtivät vissiin lähettää laitteen niin siksi ei näkynyt peruutusmahdollisuutta OmaElisassa. Kiitoksia!
Suomalaisesta verkkokaupasta tehdyn ostoksen saa perua 14 päivän kuluessa. Kaupan perumisen syytä tarvitse perustella. Oikeus koskee myös alehintaisia tuotteita. Kauppa ei itse voi rajata tiettyjä tuotteita peruutusoikeuden ulkopuolelle. Tuoteryhmät, joilla peruutusoikeutta ei ole, on lueteltu laissa.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi