Vastattu

Onnistuuko tilauksen peruuttaminen OmaElisassa?

  • 22 May 2021
  • 3 kommenttia
  • 3098 katselukerrat

Terve,

 

Tajusin että tein pienen mokan eilen kun tein tilaukseni. Voiko tilauksen peruuttaa itse vai tarviiko sitä varten saada asiakaspalvelu kiinni?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Huopa 22 May 2021, 11:53

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moi @Diibaduudi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kun et kero enempää tilauksestasi, niin alla on ohjeita perumiseen.

Jos tilaamaasi laitetta ei ole vielä lähetetty, tilauksen peruminen onnistuu OmaElisassa.
Peru tilaus OmaElisassa >

Kattavammat ohjeet perumiseen:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet

 

 

Joo, ehtivät vissiin lähettää laitteen niin siksi ei näkynyt peruutusmahdollisuutta OmaElisassa. Kiitoksia!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Suomalaisesta verkkokaupasta tehdyn ostoksen saa perua 14 päivän kuluessa. Kaupan perumisen syytä tarvitse perustella. Oikeus koskee myös alehintaisia tuotteita. Kauppa ei itse voi rajata tiettyjä tuotteita peruutusoikeuden ulkopuolelle. Tuoteryhmät, joilla peruutusoikeutta ei ole, on lueteltu laissa.