Skip to main content
Vastattu

5G Kotinetti jumittaa

  • 15. maaliskuuta 2022
  • 39 kommenttia
  • 2837 katselukerrat

Oliko tästä hyötyä?
Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

39 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • 122 kommenttia
  • 7. kesäkuuta 2022
KotinettiMies5G kirjoitti:

Yhtä kaikki, mikä homma softan päivityksessä?

Sitten joskus.

ZTE MC7010 -laitteisiin liittyvä ongelma, missä yhteys on alkanut pätkimään B12 -päivityksen jälkeen on saatu nyt paikannettua. Odotamme nyt korjausta ongelmaan ja infoamme sitten, kun uusi päivitys on saatavilla. Valitettavasti vanhaa firmware ei pysty palauttamaan vaan tarvitaan yllä mainittu korjaavapäivitys.


Owdy kirjoitti:
KotinettiMies5G kirjoitti:

Yhtä kaikki, mikä homma softan päivityksessä?

Sitten joskus.

ZTE MC7010 -laitteisiin liittyvä ongelma, missä yhteys on alkanut pätkimään B12 -päivityksen jälkeen on saatu nyt paikannettua. Odotamme nyt korjausta ongelmaan ja infoamme sitten, kun uusi päivitys on saatavilla. Valitettavasti vanhaa firmware ei pysty palauttamaan vaan tarvitaan yllä mainittu korjaavapäivitys.

Jouluna sitten...Jouluna sitten. Boottaillaan kun tavataan.


  • Keskustelija
  • 9 kommenttia
  • 18. kesäkuuta 2022

Taas nopeus kotinetti hidastunut 90mb paikkeille lauantaina klo. 19.30.


  • Keskustelija
  • 9 kommenttia
  • 18. kesäkuuta 2022

Boottaamalla back in business.


  • Keskustelun aloittaja
  • 122 kommenttia
  • 18. kesäkuuta 2022

Oli kiva päästä buuttaamaan, kun F1 aika-ajoa oli minuutti jäljellä. Niin odotan, että pääsen tästä roskasta eroon. Ongelma tiedossa, mutta korjauksessa menee puoli vuotta. 


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 19. kesäkuuta 2022

Miksei tuota B12 päivitystä estetty. Tuli nimittäin viime yönä pari viikkoa sitten asennettuun laitteeseen. Päivän ihmettelin alentuneita nopeuksia ja illalla löi 5G puolen jumiin eikä päästänyt nettiin ilman mokkulan buuttaamista. Oliko kellonaika 0.00 sattumaa?


  • Keskustelija
  • 9 kommenttia
  • 20. kesäkuuta 2022

Taas tippui nopeudet 90 mb paikkeilla.


  • Keskustelija
  • 9 kommenttia
  • 22. kesäkuuta 2022

Ja taas tippui Elisa Kotinetti 5G 90mb paikkeille. Eikun boottaamaan.


  • Keskustelun aloittaja
  • 122 kommenttia
  • 22. kesäkuuta 2022

Mulla se lakkaa toimimasta kokonaan. Buutin saa tehdä vähintään kerran päivässä.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelija
  • 7 kommenttia
  • 1. syyskuuta 2022

Onko mitään tietoa uuden päivityksen aikataulusta?

Viime aikoina on saanut parikin kertaa päivässä buutata modeemin ja yleensä se olisi juuri silloin kun olisi tarvetta nopealle ja pätkimättömälle netille.


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1318 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2022

@Tntz Testissä on vielä. Ei ole varmistunut milloin siirtyy jakeluun, mutta toivotaan, että pikimmiten! 🙏


psvase
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2022

Missä vaiheessa voi pätkimisen takia hakea hyvitystä? Itsellä on nyt useamman kuukauden pätkinyt vähintään kerran päivässä yhteys ja huoltotiketti on sisässä. Asialle ei ole tehty vielä mitään. Tilanne on sietämätön, etätöitä ei pysty luotettavasti tekemään kunnes ongelma on ratkaistu.


Forum|alt.badge.img
  • Osallistuja
  • 17 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2022

tämä hyvitysasia kiinnostaisi minuakin, juuri äsken 13.30 piti taas buutata, viimeksi aamulla piti myös buutata, 


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 6. syyskuuta 2022

Jos @psvase ja @tiger114 pätkiminen aiheuttaa paljon harmaita hiuksia ja kohtuuttomasti haittaa arjen käyttöön niin kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun esimerkiksi varaamalla soittoaikaa täältä aiheella Häiriöilmoitus (mobiililiittymät) tai sitten esimerkiksi yksityisviestitse meidän sosiaalisen median kanavien kautta Facebookissa tai Twitterissä. Pystytään sitten tilannekohtaisesti katsomaan sopimukset ja laskutus ja mahdollisuudet hyvityksiin. 👍🏼 Ymmärrän harmin!