Olen tai olin 4g/10m asiakkaana pidemmän aikaa mutta töissä työkuvien lähettäminen alkoi tökkimään ja pirkkalan verkkokauppa.comissa poikkesin toissa päivänä ostamassa jääkaappipakastimen niin kysäsin siinä elisa shopitin myyjältä löytyisko nopeutta 20m tai jopa 50m niin kuvat siirtys ripeemmin. 25e 200m kuulemma löytyy ja sanoin että semmonen nopeus kelpaa. Laittoi vielä ruutu+ ja viaplay kaupan päälle kuukaudeksi mutisten jotain omista tunnuksista. En ihmeemmin miettinyt sen enempää kunnes omaelisassa elisa viihteeseen ilmestyi nollan tilalle 30e. Laitoin asiakasviestin ja saivat korjattua sen pois. 4g 200m nykii pahasti. On jopa huonompi kuin entinen 10m. Menin omaelisaan peruuttamaan sitä kun ei elisa toimi täällä mutta kas kummaa liittymä onkin muuttunut määräaikaiseksi joten maksan nyt sitten paskaa liittymää vuoden mutta sitten vaihdan toisaalle. Soitin ja jonotin 40min ja klikkailin chat ruutua siinä samalla kun kuuntelin säröistä jonotusmusaa. Kukaan ei vastannut missään. Täytyykö ottaa yhteyttä semmoseen ostan paljon numeroon ja sieltä koittaa peruunnttaa tilausta vai olenko vaan uhri vuoden ja häippäsen muualle.

