häiriöitä netissä

  • 31 August 2021
  • 1 kommentti
  • 107 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +4

elisan johto on vihtoin alkanut tutkiin perusteelisesti mun alaarvoisen hiasta mobiilinettiä on 5g laite ja 5g liittymä mutta alueella ei ole vielä kuin 4g verkko mutta senkin nopeus ruuhkaaikana illasta ei ole monesti kuin 6 megaa kysymys kuuluu jos tutkinta perusteelisesti tutkii netin vikoja ja ei löytä vikaa ja alkaa parantaan netin tukiasemia ja niiden lähettimiä siis 4g tekniikkaa tai tuo 5g tekniikan jo omaan alueeseen niin kuinka monta päivää tai viikkoa vikojen tutkinta ja etsintä voi kestää ja jos ei löyty mitään vikaa mistää ei mun päässä omista laitteista ja käyttöjärjestelmästä ja reitittimestä ja ajureista ja verkkokortista ja elisan tukiasemista ja elisan pääkonttorista niin jos vikaa ei löyty pitkien tutkintojen jälkeen niin kuinka perusteelisesti viat johto tutkii ja kuinka monta päivää tai viikkoa tutkinnassa voi kestää kun sähköpostissa vastattiin että vastauksessa kun vikaa tutkitaan voi kestää useita päiviä ja sitten jos mitään vikaa ei löyty ja netti ruuhkaaikana todetaan alaarvoisen hitaaksi ja koko alueen nettiä aletaan parantaan tukiasemia ja lähettimiä parantamalla ja tukiasemia ja lähettimiä lisäämällä niin vastatkaa kaikki jotka haluaa että kuinka kauan vikojen tutkinta voi maksimissaan kestää ja että jos vikoja ei löyty ja nettiä aletaan parantaan monta viikkoa tai kuukautta siinä voi kestää ainakin itse alan saaha tarpeeksi hitaasta ja katkeilevasta ja pätkivästä netistä mulla on kaksi kaveria facebook kavereita traficomista joille voin valittaa lisäksi voi valittaa kuluttajariita lautakuntaan ja suoraa traficom kavereiten lisäksi liikenne ja viestintä yritys traficomiin mutta en nyt vielä ala minnekkään valittaan katon ensin saako elisan johto ja johton määräämää vikojen tutkinta henkilökuntaa netin vikoja tutkittua ja onkelmia selvitettyä siis vikoja ja että jos ei löyty mun laitteista ja ohjelmistoista ja käyttöjärjestelmästä ja ajureista vikaa ja elisan jutuista vikaa niin sitten vain tukiasemat alueella on ruuhka aikaan niin tukossa että täytyy hyväksyä se että tiettyinä aikoina mobiililaajakaistan nopeus laskee siihen 6-8 megaan eli pahimpana ruuhkaaikana kun verkko tukossa hyvällä tuurilla 8 megaa lataus nopeus mutta yleensä laskee sinne 6 megaan ja se on jo niin hias että jos olen oikein käsittänyt kun olen elisalle maksava asiakas niin elisa tekee kaikkensa jotta saisin kunnon mobiilinetin ja jos elisa tekee parhaansa ja nettiä ei siltikkään saaha paremmaksi en suutu koska mulle riittää tieto että elisa on ainakin yrittänyt parhaansa mutta elisan ei tarvi pitää kiirettä eikä saakkaan pitää kiirettä mua ei haittaa vaikka tutkinta ja vikojen selvitys veisi useita viikkoja tai vaikka 2-3 kuukautta tai 4-8 kuukautta kunhan elisa kaikki maholliset vika vaihtoehot perusteelisesti selvittää ja että jos vikaa ei mun laitteista ja päästä löyty eikä elisa löytä vikaa mistään  ja nopeus on silti alarvoisen hias pahimpana ruuhka aikana niin alkaa parantaan alueen tukiasemia ja lähettimiä sekä lisään reilusti 4g kapasiteettia ja uudempaa 4g tekniikkaa tai tuota alueelle kokonaan uudet tukiasemat ja lähettimet siis 5g tekniikkaa koska jos asiakas maksaa netistä täyten hinnan niin täytyyhän asiakkaan toimiva netti saaha miten kun olen harkinnut sellaista kun mulla on 5g laite ja 5g liittymä eikä alueella vielä ole kuin 4g verkko niin kannattaisi kun mun laskea 5g 300m liittymä 4g 100 megan liittymään jos se ees on mahollista siinä ainakin säästäisi kun ei ole mitään tietoa koska 5g on tulossa mun alueelle elisa muuten on kyllä niin hyvin toiminut että melkein mielellään liittymästä sille vaikka ylihintaa maksaisin vaikka en siitä itse hyötyisi


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +4

elisan johto on vihtoin alkanut tutkiin perusteelisesti mun alaarvoisen hiasta mobiilinettiä on 5g laite ja 5g liittymä mutta alueella ei ole vielä kuin 4g verkko mutta senkin nopeus ruuhkaaikana illasta ei ole monesti kuin 6 megaa kysymys kuuluu jos tutkinta perusteelisesti tutkii netin vikoja ja ei löytä vikaa ja alkaa parantaan netin tukiasemia ja niiden lähettimiä siis 4g tekniikkaa tai tuo 5g tekniikan jo omaan alueeseen niin kuinka monta päivää tai viikkoa vikojen tutkinta ja etsintä voi kestää ja jos ei löyty mitään vikaa mistää ei mun päässä omista laitteista ja käyttöjärjestelmästä ja reitittimestä ja ajureista ja verkkokortista ja elisan tukiasemista ja elisan pääkonttorista niin jos vikaa ei löyty pitkien tutkintojen jälkeen niin kuinka perusteelisesti viat johto tutkii ja kuinka monta päivää tai viikkoa tutkinnassa voi kestää kun sähköpostissa vastattiin että vastauksessa kun vikaa tutkitaan voi kestää useita päiviä ja sitten jos mitään vikaa ei löyty ja netti ruuhkaaikana todetaan alaarvoisen hitaaksi ja koko alueen nettiä aletaan parantaan tukiasemia ja lähettimiä parantamalla ja tukiasemia ja lähettimiä lisäämällä niin vastatkaa kaikki jotka haluaa että kuinka kauan vikojen tutkinta voi maksimissaan kestää ja että jos vikoja ei löyty ja nettiä aletaan parantaan monta viikkoa tai kuukautta siinä voi kestää ainakin itse alan saaha tarpeeksi hitaasta ja katkeilevasta ja pätkivästä netistä mulla on kaksi kaveria facebook kavereita traficomista joille voin valittaa lisäksi voi valittaa kuluttajariita lautakuntaan ja suoraa traficom kavereiten lisäksi liikenne ja viestintä yritys traficomiin mutta en nyt vielä ala minnekkään valittaan katon ensin saako elisan johto ja johton määräämää vikojen tutkinta henkilökuntaa netin vikoja tutkittua ja onkelmia selvitettyä siis vikoja ja että jos ei löyty mun laitteista ja ohjelmistoista ja käyttöjärjestelmästä ja ajureista vikaa ja elisan jutuista vikaa niin sitten vain tukiasemat alueella on ruuhka aikaan niin tukossa että täytyy hyväksyä se että tiettyinä aikoina mobiililaajakaistan nopeus laskee siihen 6-8 megaan eli pahimpana ruuhkaaikana kun verkko tukossa hyvällä tuurilla 8 megaa lataus nopeus mutta yleensä laskee sinne 6 megaan ja se on jo niin hias että jos olen oikein käsittänyt kun olen elisalle maksava asiakas niin elisa tekee kaikkensa jotta saisin kunnon mobiilinetin ja jos elisa tekee parhaansa ja nettiä ei siltikkään saaha paremmaksi en suutu koska mulle riittää tieto että elisa on ainakin yrittänyt parhaansa mutta elisan ei tarvi pitää kiirettä eikä saakkaan pitää kiirettä mua ei haittaa vaikka tutkinta ja vikojen selvitys veisi useita viikkoja tai vaikka 2-3 kuukautta tai 4-8 kuukautta kunhan elisa kaikki maholliset vika vaihtoehot perusteelisesti selvittää ja että jos vikaa ei mun laitteista ja päästä löyty eikä elisa löytä vikaa mistään  ja nopeus on silti alarvoisen hias pahimpana ruuhka aikana niin alkaa parantaan alueen tukiasemia ja lähettimiä sekä lisään reilusti 4g kapasiteettia ja uudempaa 4g tekniikkaa tai tuota alueelle kokonaan uudet tukiasemat ja lähettimet siis 5g tekniikkaa koska jos asiakas maksaa netistä täyten hinnan niin täytyyhän asiakkaan toimiva netti saaha miten kun olen harkinnut sellaista kun mulla on 5g laite ja 5g liittymä eikä alueella vielä ole kuin 4g verkko niin kannattaisi kun mun laskea 5g 300m liittymä 4g 100 megan liittymään jos se ees on mahollista siinä ainakin säästäisi kun ei ole mitään tietoa koska 5g on tulossa mun alueelle elisa muuten on kyllä niin hyvin toiminut että melkein mielellään liittymästä sille vaikka ylihintaa maksaisin vaikka en siitä itse hyötyisi

ja sen verran että vaikka kuluttaja riita lautakunnalla ja traficommilla on valtaa niin nekään ei elisaa voi ja saa määräillä miten vain loppukätessä valta on yksin elisalla ja yksin elisa tekee aina lopulliset päätökset ja toimenpiteet

 

Edit: poistettu yksilöiviä tietoja -roopeg