No niin nyt saa elisa vetää herneen nenään tästä viestistä ja jää luultavasti julkaisematta koska tässä arvostellaan elisan käytäntöjä. meillä on kaksi mobiili liittymää 4g ja 5g, luvattu 100M/bs ja 300M/bs, 4g:llä saadaan tulo ja lähtö nopeudet yhteensä laskettuna 15M/bs ja 5g:llä 14M/bs, kellonajalla tai päivällä ei mitään merkitystä, laitteet aivan tätä päivää, asumme kaupungissa ja molemmat yhteydet saatavilla, saimme puhelun noin 2viikkoa sitten jossa tarjottiin kiinteää laajakaistaa elisalta, kun totesin että ei tarvetta koska mobiili toimii hienosti,niin kuinka ollakkaan viikon päästä alkoivat nämä mobiili ongelmat, koneessa ei ole viruksia, yhteys nopeudet tarkistettu monesta eri paikasta, elisan virheidenhaku ohjelmasta ei mitään hyötyä, olisiko kuitenkin mahdollista että elisa rajoittaa yhteyksiämme jotta ostaisimme kalliimman ja meille kelvottoman liittymän, ei kiinteää laajakaistaa voi ottaa mukaan. Tästähän voisi tehdä tutkinta pyynnön kuluttaja asiamiehelle, ja saisi hyvän jutun lehteenkin liittymien kaupittelusta.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viesti