Vastattu

verkko diagnoosi - Huawei 5G CPE pro - miten pitäisi tulkita?

  • 3 September 2021
  • 8 kommenttia
  • 171 katselukerrat

Miten tätä diagnoosia pitäisi tulkita? Toimiiko yhteys reitittimestä tukiasemaan ok?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tontze 4 September 2021, 06:07

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

No toimiiko netti?

Miltä näyttää tilanne, jos kirjaudut webbiselaimella Huawein hallintaan? Kannattaa katsoa signaaliarvot jne ja onko laite saanut ip-osoitteen.

 

Esimerkki signaaliarvoista

 

No eihän se toimi. Katkeaa monesti päivässä ja saan käyntiin vain buuttaamlla reitittimen.

Mä en löydä tollaista Network Information-kohtaa Huawein webbihallinnasta… mistä se täältä pitäisi löytyä?

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

No eihän se toimi. Katkeaa monesti päivässä ja saan käyntiin vain buuttaamlla reitittimen.

Mä en löydä tollaista Network Information-kohtaa Huawein webbihallinnasta… mistä se täältä pitäisi löytyä?

 

 

Katsos oliko se tuolla Advanced valikossa ja sieltä sitten system tai joku vastaava. LTE H-MONITOR ohjelman voit myös ladata ilmaiseksi ja katsoa sillä signaalitiedot. 
 

Signaaliarvojen näkeminen helpottaisi arvioimaan mahdollista ongelman aiheuttajaa. 

Olisko tossa sellaista tietoa joka auttaa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Tuo eka kuvasi on kyllä melkoisen häiritsevä, kuvasta voisi kuvitella että yhteys olisi mastoon, mutta ei siitä eteenpäin :D

 

Niinpä. Sen takia mä juuri tästä kyselen.

Tuo eka kuvasi on kyllä melkoisen häiritsevä, kuvasta voisi kuvitella että yhteys olisi mastoon, mutta ei siitä eteenpäin :D

 

Niinpä. Sen takia mä juuri tästä kyselen. :) kuva on kyllä selkeä ja maallikko sen näin tulkitsee, kuten sinäkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

No on kyllä kieltämättä erikoinen tuo ensimmäinen kuva! :sweat_smile: Mutta mutta, niinhän se parhaiten selviää että testaa miten verkkosivut aukeaa. Jos tuota uudelleenkäynnistämistä pitää jatkuvasti tehdä, suosittelen soittopyynnön varailua suoraan vikapalveluun, niin saadaan asia rivakasti selvitettäväksi. :slight_smile: