Skip to main content
Vastaus

wlan-modeemi lakkasi yhdistämästä smart-tekeviskoob

  • December 24, 2020
  • 3 kommenttia
  • 385 katselukerrat

Auttakee auttakee!

wlan-modeemin kautta langaton netti ei yhdisty enää smart-televisioon eikä pojan ps4:ään mutta laite löytää yhteyden, ei vain yhdisty internettiin sitten millään!

olen kokeillut resetoinnin, tv tehdasetusten palautuksen, IP-osoite haku automaattisesti ok, antaa oikeat osoitteet kyllä. Myöskään ethernetkaapelin kautta ei löydä nettiä. Mikä lie ongelmana koska puhelimen kautta sovellukset toimivat telkkarissa (Samsung Q6) ihan moitteettomasti?

ostin jopa uuden modeeminkin sekään ei auta ja siis meillä tulee Elisan laajakaista seinään josta modeemi jakaa sen langattomasti

osaako joku fiksumpi auttaa ongelman ratkaisussa, kiitos!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Karjalan Neito

Kiitos soitin Elisalle ja sain avun! Ongelmana oli sim-kortin PIN, siirsin kortin puhelimeeni ja poistin PIN salasanan käytöstä laitoin kortin modeemiin ja hyvin pelaa! 
sama kortti ollut käytössä maaliskuusta miksiköhän se nyt ehtäkkiä alkoi kyselemään PIN-koodia? 
Kiitos kaikille avusta, hyvää joulua!

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • December 24, 2020

Olisiko siellä jotain vikaa? Tai jostain muusta syystä ei toimi. Asiakaspalvelusta chatin kautta varmaan selviää. Mene puhelimen selaimella OmaElisaan ja sieltä Asiakaspalvelu josta Avaa chat, chat on tänään auki klo 9-17.


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • December 24, 2020

Akuutissa vikatilanteessa kannattaa soittaa vikailmoituksiin 010 190 240.

Päivystys on ja yleensä Jouluna on hiljaista. Mikäli jätät oma elisan kautta viestiä niin nro sinne ja maininta erikseen että saadaan näin pyhinä soittaa takaisin päin.

Chatissa käydään toki asiaa läpi ja jättävät toki vikailmoituksiin soittopyynnön joka automaatin läpi mennee käsittelyyn sitten maanantaina ekana arkipäivänä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • December 24, 2020

Kiitos soitin Elisalle ja sain avun! Ongelmana oli sim-kortin PIN, siirsin kortin puhelimeeni ja poistin PIN salasanan käytöstä laitoin kortin modeemiin ja hyvin pelaa! 
sama kortti ollut käytössä maaliskuusta miksiköhän se nyt ehtäkkiä alkoi kyselemään PIN-koodia? 
Kiitos kaikille avusta, hyvää joulua!