Skip to main content

Auttakee auttakee!

wlan-modeemin kautta langaton netti ei yhdisty enää smart-televisioon eikä pojan ps4:ään mutta laite löytää yhteyden, ei vain yhdisty internettiin sitten millään!

olen kokeillut resetoinnin, tv tehdasetusten palautuksen, IP-osoite haku automaattisesti ok, antaa oikeat osoitteet kyllä. Myöskään ethernetkaapelin kautta ei löydä nettiä. Mikä lie ongelmana koska puhelimen kautta sovellukset toimivat telkkarissa (Samsung Q6) ihan moitteettomasti?

ostin jopa uuden modeeminkin sekään ei auta ja siis meillä tulee Elisan laajakaista seinään josta modeemi jakaa sen langattomasti

osaako joku fiksumpi auttaa ongelman ratkaisussa, kiitos!

Olisiko siellä jotain vikaa? Tai jostain muusta syystä ei toimi. Asiakaspalvelusta chatin kautta varmaan selviää. Mene puhelimen selaimella OmaElisaan ja sieltä Asiakaspalvelu josta Avaa chat, chat on tänään auki klo 9-17.


Akuutissa vikatilanteessa kannattaa soittaa vikailmoituksiin 010 190 240.

Päivystys on ja yleensä Jouluna on hiljaista. Mikäli jätät oma elisan kautta viestiä niin nro sinne ja maininta erikseen että saadaan näin pyhinä soittaa takaisin päin.

Chatissa käydään toki asiaa läpi ja jättävät toki vikailmoituksiin soittopyynnön joka automaatin läpi mennee käsittelyyn sitten maanantaina ekana arkipäivänä.


Kiitos soitin Elisalle ja sain avun! Ongelmana oli sim-kortin PIN, siirsin kortin puhelimeeni ja poistin PIN salasanan käytöstä laitoin kortin modeemiin ja hyvin pelaa! 
sama kortti ollut käytössä maaliskuusta miksiköhän se nyt ehtäkkiä alkoi kyselemään PIN-koodia? 
Kiitos kaikille avusta, hyvää joulua!