Onko niin, että asiakaspalveluun ei voi enää laittaa viestiä? Vain soittaa tai chatata? Ullattaen olen päivisin töissä eikä em. vaihtoehdot yleensä onnistu.
Vastattu
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi freesoul
Voit olla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun useilla tavoilla. Suosittelemme valitsemaan kanavan, jossa asiasi ratkeaa mahdollisimman tehokkaasti:
- Puhelinpalvelu on nopein tapa hoitaa monimutkaiset asiat ja saada henkilökohtaista apua
- Chat, jos haluat asioida verkossa reaaliaikaisesti
- OmaElisassa voit itsepalvelutoimintojen avulla hoitaa monia asioita alusta loppuun ilman jonotusta
Jos et voi asioida päivisin, OmaElisan kautta voi myös lähettää viestin asiakaspalvelulle. Viesteihin vastataan 7 päivän kuluessa, mutta puhelin ja chat tarjoavat nopeamman ratkaisun.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


