Skip to main content

En  ymmärrä miksi tarjoatte asiakkaille asiakaspalvelun numeroa kun sitä kautta ei saa palvelua. Jonotin äsken tunnin linjoilla saamatta apua akuuttiin liittymän toimimattomuuteen liittyvään ongelmaan. Ja ainakaan helposti ei ole löydettävissä paikka jota kautta voisi antaa asiakaspalautetta. Eikä keskustelualuevalikossakaan ole mahdollista valita asiakaspalvelua aihealueeksi...

En  ymmärrä miksi tarjoatte asiakkaille asiakaspalvelun numeroa kun sitä kautta ei saa palvelua. Jonotin äsken tunnin linjoilla saamatta apua akuuttiin liittymän toimimattomuuteen liittyvään ongelmaan. Ja ainakaan helposti ei ole löydettävissä paikka jota kautta voisi antaa asiakaspalautetta. Eikä keskustelualuevalikossakaan ole mahdollista valita asiakaspalvelua aihealueeksi...

Joskus on enempi ruuhkaa, joskus vähempi.

Esim. tuoltakin voi tehdä häiriöilmoituksenkin:

Soittakaa minulle (Voivat soittaa nopeastikin)

Tuoltakin onnistuu hyvin yhteydenotto:

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa ›

OmaElisa >Asiakaspalvelu>

 


En  ymmärrä miksi tarjoatte asiakkaille asiakaspalvelun numeroa kun sitä kautta ei saa palvelua. Jonotin äsken tunnin linjoilla saamatta apua akuuttiin liittymän toimimattomuuteen liittyvään ongelmaan. Ja ainakaan helposti ei ole löydettävissä paikka jota kautta voisi antaa asiakaspalautetta. Eikä keskustelualuevalikossakaan ole mahdollista valita asiakaspalvelua aihealueeksi...

Kiitos paljon palautteesta! Tunnin jonotus on kieltämättä paljon, siitäkin huolimatta että maanantait tuppaa olemaan ruuhkaisimpia päiviä. Yhteydenottokanavia ja - tapoja on nykyään monia, ne löytyy kootusti täältä sivuiltamme. Saitko lopulta apua/ratkaisun toimivuuden ongelmaan?

Tervetuloa myös tänne OmaYhteisön pariin @Pettynyt palveluun!


Osallistu keskusteluun