Vastattu

Laskun maksu kännykällä


Mulla on vaikeukisa maksaa Elisan laskuja, koska OmaElisan kautta en voi sitä tehdä. OP:n Siirto ei toimi, mutta pankki on sanonut mulle jo 3 krt, että vika on Elisalla. Sieltä ei ole vastattu kysymykseeni, miksi ei toimi. MobilePay ei näköjään ole Elisalla käytössä ainkaan laskujen maksun osalta. On hankalaa maksella laskuja, kun pitää eysiä OP:n avainlukulista sitä varten. Luulsi nykyään tuonkin olevan helpompaa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 13 May 2020, 11:13

Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Mulla on vaikeukisa maksaa Elisan laskuja, koska OmaElisan kautta en voi sitä tehdä. OP:n Siirto ei toimi, mutta pankki on sanonut mulle jo 3 krt, että vika on Elisalla. Sieltä ei ole vastattu kysymykseeni, miksi ei toimi. MobilePay ei näköjään ole Elisalla käytössä ainkaan laskujen maksun osalta. On hankalaa maksella laskuja, kun pitää eysiä OP:n avainlukulista sitä varten. Luulsi nykyään tuonkin olevan helpompaa.


Oma Elisasta on myös Android appi , jolla voi laskut maksaa , jos nimenomaan haluaa käyttää puhelinta.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saunalahti.oma

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Mulla on vaikeukisa maksaa Elisan laskuja, koska OmaElisan kautta en voi sitä tehdä. OP:n Siirto ei toimi, mutta pankki on sanonut mulle jo 3 krt, että vika on Elisalla. Sieltä ei ole vastattu kysymykseeni, miksi ei toimi. MobilePay ei näköjään ole Elisalla käytössä ainkaan laskujen maksun osalta. On hankalaa maksella laskuja, kun pitää eysiä OP:n avainlukulista sitä varten. Luulsi nykyään tuonkin olevan helpompaa.

Hei @Turbomummo, minä itseasiassa juuri tänään maksoin laskuni OmaElisan kautta Siirto-palvelulla. Maksu onnistui ongelmitta.

Kuvailetko tarkemmin mikä ei onnistunut?
 

Siinä vaiheessa, kun alan makssa laskua Siirto-toiminnolla, se hetken “pyörii” ja ilmoittaa, että laskun maksu ei onnistu. Puhelinnumero on oikein.

 

Mulla on OP, joka toimii muutoin, mutta ei Elisan laskuja maksaessani.

 

Mulla on vaikeukisa maksaa Elisan laskuja, koska OmaElisan kautta en voi sitä tehdä. OP:n Siirto ei toimi, mutta pankki on sanonut mulle jo 3 krt, että vika on Elisalla. Sieltä ei ole vastattu kysymykseeni, miksi ei toimi. MobilePay ei näköjään ole Elisalla käytössä ainkaan laskujen maksun osalta. On hankalaa maksella laskuja, kun pitää eysiä OP:n avainlukulista sitä varten. Luulsi nykyään tuonkin olevan helpompaa.


Oma Elisasta on myös Android appi , jolla voi laskut maksaa , jos nimenomaan haluaa käyttää puhelinta.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.saunalahti.oma

Mä käytän juuri tuota Appia.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

 

Siinä vaiheessa, kun alan makssa laskua Siirto-toiminnolla, se hetken “pyörii” ja ilmoittaa, että laskun maksu ei onnistu. Puhelinnumero on oikein.

 

Tätä pitää selvästi tutkia tarkemmin @Turbomummo.

 

Tallettaisitko asiakasnumerosi profiilitietoihisi tai lähetätkö asiakasnumerosi yksityisviestillä minulle, niin pääsemme tutkimaan asiaa?

Kiitos jo etukäteen!

Hei Suvi, asikasnumeroni löytyy nyt profiilitiedoistani. Kiitos, kun selvität asiaa - vihdoinkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Hei Suvi, asikasnumeroni löytyy nyt profiilitiedoistani. Kiitos, kun selvität asiaa - vihdoinkin.

Selvitellään parhaamme mukaan @Turbomummo :relaxed:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@Turbomummo Tulin vain kuittaamaan väliaikatiedon, että selvittelemme tätä edelleen. Asia ei siis ole unohtunut :relaxed:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

@Turbomummo ilmoituksia ongelmista Siirto-maksutavalla ei ole tullut viime aikoina, joten meidän käsityksemme mukaan tilanne on parantunut. 

Onko sinulla maksaminen sujunut ongelmitta? :relaxed:

Olen pystynyt maksamaa kännykällä, mutta en Siirrolla.  Pitää maksaa pankin mobiiliversiolla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Kiitos tiedosta, minä välitän tietoa eteenpäin @Turbomummo!

Osallistu keskusteluun