Skip to main content
Vastaus

Miten saan Elisa Kirja sovelluksen toimimaan taas iPadilla.

  • July 12, 2021
  • 8 kommenttia
  • 250 katselukerrat

Äänikirjat katosivat laitteelta ja lataaminen ei ota onnistuakseen jos onnistuu jonkin lyhyemmän osalta niin seuraavalla kerralla avatessa on poistunut..

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Kurja kuulla, ettei asia ole vielä selvinnyt :disappointed_relieved:

Oliko tuo ongelma tosiaan pelkästään iPadilla, vai ovatko kirjat täysin hukassa myös Elisa Kirjan nettisivustolle jos kirjautuu kurkkaamaan tilanteen?

Lisäiletkö vielä vaikka Elisa Kirjan tunnuksesssa käytetyn sähköpostiosoitteesi oman OmaYhteisö -profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin, niin päästään kurkkaamaan tilannetta vähän tarkemmin? :slight_smile: Kiitos!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • July 13, 2021

Moi @Samsung tab A ja tervetuloa OmaYhteisöön! Onkos tuo ongelma edelleen aktiivisena? :thinking: Koskeeko tuo ongelma vain yhtä laitetta, vai ovatko kirjat kadoksissa myös jos tuolta nettisivuston kautta asiaa tarkastelee?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 13, 2021

Joo ongelma ollut jo viikon ja olen ollut yhteydessä joka tahoon, mutta vieläkään ei mitään ole tehty asian auttamiseksi. Olen tehnyt kaiken mahdollisen  uudelleen sovelluksen lataamisesta lähtien mm.  tyhjentänyt koko iPadin, mikään ei auta. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 13, 2021

On tarkastettu nettiyhteyden toimivuus ja iPadin resurssit ja toimivuus, tilin tiedot ja kaikki mahdollinen, silti en saa ostamani ja maksamiani äänikirjoja a) ladattua offlinessa luettavaksi b) ne jotka saan tooosi hitaalla latauksella oma hyllyyn ladattuihin niin yks kaks kaikki  ovat poissa.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • July 16, 2021

Kurja kuulla, ettei asia ole vielä selvinnyt :disappointed_relieved:

Oliko tuo ongelma tosiaan pelkästään iPadilla, vai ovatko kirjat täysin hukassa myös Elisa Kirjan nettisivustolle jos kirjautuu kurkkaamaan tilanteen?

Lisäiletkö vielä vaikka Elisa Kirjan tunnuksesssa käytetyn sähköpostiosoitteesi oman OmaYhteisö -profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin, niin päästään kurkkaamaan tilannetta vähän tarkemmin? :slight_smile: Kiitos!


Forum|alt.badge.img+21

@Samsung tab A - Olitko saanut ongelman kuntoon? :) Mikäli ongelma jatkuu, niin laitahan asiakasnumeroa profiiliisi niin selvitetään asiaa lisää!


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 27, 2021

Mikään ei ole muuttunut vaikka olen ollut asiasta yhteydessä kaikkiin mahdollisiin siellä Elisassa, omaguruunkin. Eivät tiedä syytä sitä on nyt tutkittu noin kolme viikkoa..

 


Forum|alt.badge.img+21

Mikään ei ole muuttunut vaikka olen ollut asiasta yhteydessä kaikkiin mahdollisiin siellä Elisassa, omaguruunkin. Eivät tiedä syytä sitä on nyt tutkittu noin kolme viikkoa..

 

Laitatko asiakasnumerosi ja Kirja-tunnuksesi profiiliisi yksityisiin tietoihin niin saadaan tätä selvitettyä lisää? :) Voit halutessasi myös laittaa yksityisviestiä aiheesta @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 31, 2021

Eilen soitettiin asiakaspalvelusta ja kerrottiin ettei tuo 100 M laajakaista (VDSL yhteydellä) riitäkään Elisa viihteelle, 2 tabletille ja 1 älyteeveelle 2 hengen käyttöön..

 Vaikkakin Elisan sivuilla tarjotaan juuri nytkin tuota 100M 5-9 laitteelle  3-4 hengelle vieläpä 15 euroa halvemmalla vuodeksi. Neuvottiin laittamaan muut pois päältä kun lataa Elisa kirjasta laitteelle. 
 

Laitan tiedot yksityispostina.