Vastattu

OmaElisa järjestelmävika

  • 11 May 2021
  • 6 kommenttia
  • 266 katselukerrat

Miksi Omaelisa ei toimi, järjestelmävika, ollut jo pari päivää.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ultra 13 May 2021, 08:59

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Vaikuttaisi enemmän kyllä ongelmalta, joka rajautuu käyttämääsi laitteeseen ja ohjelmistoihin, koska en moista pimentoa ole havainnut (OmaElisa toimii täällä juuri nytkin). Jokin on siis mahdollisesti mennyt ‘solmuun’ esimerkiksi verkkoselaimessasi. Jos ongelmaa ei ole esimerkiksi muihin verkkosivustoihin/-palveluihin kirjautumisessa tai niiden käyttämisessä, voi ongelmaan auttaa esimerkiksi se, että tyhjentää verkkoselaimen välimuistitiedot ja evästeet vähintään OmaElisan osalta (https://verkkoasiointi.elisa.fi).

Käyttäjätaso 7

Jos on win 10 niin voipi kokeilla vaikkapa tuota:  Asetukset - päivittäminen ja suojaus - vianmääritys - muut vianmääritykset, josko olisi mitään apua.

Ei toimi työkoneella, ei toimi kotonakaan.

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Mulla toimii Edge systeemillä OmaElisa. Edge systeemillä mulla ei toimi Telian repaid lataus. Edge systeemillä ei toimi korona rokotuksen ajan tilaus mulla.

Onkos teillä tämä google systeemi, niin silloin Elisalla toimii taasen Edge systeemit.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Ei toimi työkoneella, ei toimi kotonakaan.

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Moro @Ultra ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Haiskahtaisi nyt että tuo ei ole laiteongelma vaan että sulla on jotain solmua tuolla OmaElisasi puolella. Suosittelenkin  että soittelet tuonne asiakaspalvelun numeroon  ja pyydät että laittavat tuon kirjautumisongelman sitä kautta selvitykseen :) 

Otin yhteyttä Elisaan ja huomasivat siellä tämän virheen. Meni selvitykseen ja nyt toimii. 🙂