Skip to main content
Vastaus

OmaElisa järjestelmävika

  • May 11, 2021
  • 6 kommenttia
  • 285 katselukerrat

Miksi Omaelisa ei toimi, järjestelmävika, ollut jo pari päivää.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ultra

Otin yhteyttä Elisaan ja huomasivat siellä tämän virheen. Meni selvitykseen ja nyt toimii. 🙂

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

sjuhani
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • May 11, 2021

Vaikuttaisi enemmän kyllä ongelmalta, joka rajautuu käyttämääsi laitteeseen ja ohjelmistoihin, koska en moista pimentoa ole havainnut (OmaElisa toimii täällä juuri nytkin). Jokin on siis mahdollisesti mennyt ‘solmuun’ esimerkiksi verkkoselaimessasi. Jos ongelmaa ei ole esimerkiksi muihin verkkosivustoihin/-palveluihin kirjautumisessa tai niiden käyttämisessä, voi ongelmaan auttaa esimerkiksi se, että tyhjentää verkkoselaimen välimuistitiedot ja evästeet vähintään OmaElisan osalta (https://verkkoasiointi.elisa.fi).


  • May 11, 2021

Jos on win 10 niin voipi kokeilla vaikkapa tuota:  Asetukset - päivittäminen ja suojaus - vianmääritys - muut vianmääritykset, josko olisi mitään apua.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • May 11, 2021

Ei toimi työkoneella, ei toimi kotonakaan.

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • May 11, 2021

Mulla toimii Edge systeemillä OmaElisa. Edge systeemillä mulla ei toimi Telian repaid lataus. Edge systeemillä ei toimi korona rokotuksen ajan tilaus mulla.

Onkos teillä tämä google systeemi, niin silloin Elisalla toimii taasen Edge systeemit.

 


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • May 12, 2021

Ei toimi työkoneella, ei toimi kotonakaan.

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Moro @Ultra ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Haiskahtaisi nyt että tuo ei ole laiteongelma vaan että sulla on jotain solmua tuolla OmaElisasi puolella. Suosittelenkin  että soittelet tuonne asiakaspalvelun numeroon  ja pyydät että laittavat tuon kirjautumisongelman sitä kautta selvitykseen :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • May 13, 2021

Otin yhteyttä Elisaan ja huomasivat siellä tämän virheen. Meni selvitykseen ja nyt toimii. 🙂