Vastattu

Pääsyni OmaElisaan on estetty?


Noin 4 päivää sitten kun yritin kirjautua OmaElisaan, niin yhtäkkiä tuli ilmoitus että “Pääsysi OmaElisaan on estetty.” Miksi, ja miten?

 

Olen tilannut liittymän vaihdon nykyiselle puhelinnumerolle.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 9 May 2022, 11:15

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

kuulostaa nyt siltä että näitä asioita hoitelet ei julkisesti, ohjeita täältä https://yhteiso.elisa.fi/ajankohtaista-omayhteisoessae-71/asiakaspalvelun-yhteystiedot-ja-haeirioetiedotteet-513724 .

spekulatiivisesti: jos luottotiedoissa on mätää niin tilaukset ja muutokset voi mennä pieleen, tosin sen ei pitäisi estää oma elisan toimintaa. lisäkommenttina vielä että jos osoite on ulkomailla riippumatta kansallisuudesta niin se tuotaa hylkäyksiä.

voi olla jokin kolmannen osapuolen väärinkäyttö, eikä liity sinun tilauksiin mitenkään.

elisan järjestelmä on tehnyt vipat, jota en niin ihmettelisi että olisi. elisan taustajärjestelmät on joskus olleet niin ja näin.

jälkikäteen voisit yleisellä tasolla kertoa mistä oli kysymys.

Käyttäjätaso 7

Samaan asiaan vastattu keskustelussa aiemmin:

Pieni ote:

Jokin esto on nyt sinulla OmaElisan puolella.

Viestiä voi laittaa tuonnekin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos ei soittaminen innosta.