Skip to main content

Tämä uusi etuohjelma mietityttää

  • December 10, 2024
  • 5 kommenttia
  • 535 katselukerrat

Olen ollut asiakkaansa 25/1-1995 alkaen, silloin firma oli Radiolinja.

Nyt kun profiilia katsoin niin näyttää 10/2019 alkaen. Mihin mahtoi kadota 23 vuotta? Osaisiko joku Elisa/Saunalahti/Radiolinja työntekijä selventää?

Tallessa on kaikki sopimukset, päivitykset liittymiin, nettiasiakkuuksiin, laiteostoista jne. Ja jopa ihan paperille painettuna A4 mapissa, ensimmäisestä luurin ja liittymän ostosta alkaen. 

Roadstar 7090 GSM ja liittymä maksoi tuolloin karvan verran alle 3000mk. Kuitit löytyy yhä!

Poikkeanpa huomenissa tuossa lähi liikkeessä, Myllyn Elisa Shopissa hieman "kiusaamassa" tiskin takana olevia…

 

Muilla samantapaisia kokemuksia että vuosia asiakkuudesta kadonnut?

December 11, 2024

Etuohjelmassa huomioidaa max 11 vuotta. Etuohjelmasta tosiaan löytyykin oma ketju, jossa on keskustelua aiheeseen liittyen.

 

Asiakaspalvelussa tilannetta voidaan tarvittaessa tarkistella, jos vaikuttaa siltä että Etuohjelman taso ei ole oikea.

 

 

5 kommenttia

  • December 10, 2024

Olen ollut asiakkaansa 25/1-1995 alkaen, silloin firma oli Radiolinja.

Nyt kun profiilia katsoin niin näyttää 10/2019 alkaen. Mihin mahtoi kadota 23 vuotta? Osaisiko joku Elisa/Saunalahti/Radiolinja työntekijä selventää?

Tallessa on kaikki sopimukset, päivitykset liittymiin, nettiasiakkuuksiin, laiteostoista jne. Ja jopa ihan paperille painettuna A4 mapissa, ensimmäisestä luurin ja liittymän ostosta alkaen. 

Roadstar 7090 GSM ja liittymä maksoi tuolloin karvan verran alle 3000mk. Kuitit löytyy yhä!

Poikkeanpa huomenissa tuossa lähi liikkeessä, Myllyn Elisa Shopissa hieman "kiusaamassa" tiskin takana olevia…

 

Muilla samantapaisia kokemuksia että vuosia asiakkuudesta kadonnut?

Tuolla tietoa:

Elisa Etuohjelman ohjeet

Asiakkuuden kesto ei ole oikein OmaElisassa

Asiakkuuden keston laskenta aloitetaan siitä hetkestä, kun sinulle on avautunut ensimmäinen Elisa Etuohjelmaan kuuluva liittymä- tai palvelusopimus Elisa Oyj:lle. Kestoa ei siis lasketa siitä hetkestä, kun sopimus on avautunut esim. HPY:lle tai Radiolinjalle.

 

 


  • December 11, 2024

Tuossa ketjussa on tätäkin aihetta käsitelty jo muutamaan kertaan:

 

Mutta vielä tiivistetysti: Sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä asiassa, onko historiasi merkitty alkamaan vuonna 2019 vai 1995. Saat sitä enemmän etuja, mitä enemmän maksat erilaisista palveluista Elisalle.

Ja sitä myöten on myös selvää, että palveluiden tehokas kilpailutus tuottaa todennäköisesti paremmat edut kuin tuo ns. etuohjelma.


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • December 11, 2024

Sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä asiassa, onko historiasi merkitty alkamaan vuonna 2019 vai 1995.

Eikö tuon pitäisi olla vuonna 2013 vai 1995. Etuohjelmahan leikkaa asiakkuuden keston 11 vuoteen.

Kestoa ei siis lasketa siitä hetkestä, kun sopimus on avautunut esim. HPY:lle tai Radiolinjalle.

Sopimusehtojen mukaisesti operaattori sai siirtää asiakkuudet toiselle operaattorille. Näin Radiolinjan asiakkaista tuli 2004 Elisan asiakkaita.

Mikäli etuohjelman teksti pitäisi paikkansa sopimusten siirtymättömyydestä, kaikki Radiolinjan asiakkaat olisivat voineet jättää 2004 alkaen Elisan lähettämät laskut maksamatta, koska he eivät ole ikinä mitään sopimusta Elisan kanssa tehneet.

Koko etuohjelma on hyvin epämääräinen, kun se vaikuttaa olevan ristiriidassa liittymän toimitusehtojen kanssa.


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • December 11, 2024

@jartza69 , ethän ole koskaan ollut Kolumbuksen asiakas? Sitä ei varmaankaan lasketa Elisan asiakkuudeksi.


error404
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 11, 2024

Etuohjelmassa huomioidaa max 11 vuotta. Etuohjelmasta tosiaan löytyykin oma ketju, jossa on keskustelua aiheeseen liittyen.

 

Asiakaspalvelussa tilannetta voidaan tarvittaessa tarkistella, jos vaikuttaa siltä että Etuohjelman taso ei ole oikea.