Skip to main content
Vastaus

Tuote käsittelyssä jumissa

  • April 25, 2024
  • 3 kommenttia
  • 167 katselukerrat

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • Vastaus
  • April 25, 2024

Hei. Tilaukseni on nyt kolmatta päivää ”käsittelyssä”. Tilaukseni toinen tuote kyllä tuli perille jo tiistaina? Hieman outoa. Tuotetta kyllä ollut ”reilusti verkkokaupan varastossa” . Voisiko joku elisalainen kurkata? :)

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin eiköhän selviä tuotapikaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta )​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • April 25, 2024

Ei ollut apua niin siirryin tänne. Tai oikeestaan kolmannella kerralla kun itkin niin taisikin olla apua. Nyt tulossa :P


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • April 26, 2024

Pääasia, että selvisi! 😊 Ikävä kuulla, että vaati useamman yhteydenoton asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu on kuitenkin paras kanava hoitamaan näitä asioita. 👍