Skip to main content

Virhe Viaplay -veloituksessa

  • June 7, 2021
  • 3 kommenttia
  • 114 katselukerrat

Moi,

olen maksanut Viaplayn 4,33€ alennuskoodilla ja lisäksi minulta veloitettiin nyt 12.99€. Korjaisitteko puhelinlaskuni?


EDIT // muutettu otsikkoa kuvaavammaksi ja siirrety toiselle keskustelu-alueelle -draakki

June 8, 2021

Morjes @PinjaAro ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile:

Äh, onpa kurja kuulla :confused:  jos oli tuosta kolmen kuukauden edusta kyse (“kolme kuukautta yhden hinnalla” eli juurikin 4,33e/kk) niin kannattaa varmistaa vielä laskuilta ja tilausvahvistuksesta onko kolme kuukautta jo mennyt, palvelu palautuu 12,99e/kk hinnalle sen jälkeen ja laskuttuu normaalisti ellei sitä irtisanota. 

Jos etua pitäisi kuitenkin olla vielä jäljellä tai se on vasta tilattu ja hinta silti laskulla väärin niin laitathan meille vielä yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin kurkataas laskutus tarkemmin :blush:  sama siis @Tuihan, laitathan meille myös viestiä niin tarkistetaan tilanne. Viestiin olisi hyvä laittaa oma nimi, katuosoite, syntymäaika (ei koko henkilötunnusta) ja mieluusti asiakasnumero, niin päästään heti asiaan ja välittömästi tarkistamaan laskutus ja sopimukset. Kiitos!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • June 7, 2021

Eikähän se OmaElisan Chatissa korjaannu. Sinne aamusella.


  • Tulokas
  • June 7, 2021

Minulle kävi juuri samoin, laskussa 12,99e/kk ja se piti olla tuolla summalla 3kk käyttö. Korjaisitteko?


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 8, 2021

Morjes @PinjaAro ja tervetuloa OmaYhteisöön! :slight_smile:

Äh, onpa kurja kuulla :confused:  jos oli tuosta kolmen kuukauden edusta kyse (“kolme kuukautta yhden hinnalla” eli juurikin 4,33e/kk) niin kannattaa varmistaa vielä laskuilta ja tilausvahvistuksesta onko kolme kuukautta jo mennyt, palvelu palautuu 12,99e/kk hinnalle sen jälkeen ja laskuttuu normaalisti ellei sitä irtisanota. 

Jos etua pitäisi kuitenkin olla vielä jäljellä tai se on vasta tilattu ja hinta silti laskulla väärin niin laitathan meille vielä yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin kurkataas laskutus tarkemmin :blush:  sama siis @Tuihan, laitathan meille myös viestiä niin tarkistetaan tilanne. Viestiin olisi hyvä laittaa oma nimi, katuosoite, syntymäaika (ei koko henkilötunnusta) ja mieluusti asiakasnumero, niin päästään heti asiaan ja välittömästi tarkistamaan laskutus ja sopimukset. Kiitos!