Skip to main content
Vastaus

Honor band 6 ja samsung s21

  • March 18, 2023
  • 4 kommenttia
  • 594 katselukerrat

Kaikkeni kokeilleena, aktiivisuusranneke ei löydy. Honor health ladattu ja kaikki tarpeellinen. Näyttää että laitetta ei tueta. Sama käy vaikka lukisi laitteen QR koodin . 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@Aavikkomurmeli , suosittelen tässä tapauksessa kysymään Honorin tuen puolelta, kun vaikuttaa yleisemmältä ongelmalta 🤔

 

https://www.hihonor.com/fi/support/ 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • March 18, 2023

Kaikkeni kokeilleena, aktiivisuusranneke ei löydy. Honor health ladattu ja kaikki tarpeellinen. Näyttää että laitetta ei tueta. Sama käy vaikka lukisi laitteen QR koodin . 

Olethan tehnyt puhelimen uudelleenkäynnistyksenkin.

Toisaalta löytyy tuollaista:

“Honor band 6  muodostaa parin google pixel 6:n kanssa, jossa on Android 13, mutta ei S21 Ultralla.”

Android 13:n kanssa muuallakin ollut ongelmia

tuon Honor band 6:n kanssa.

Kannattaa kysäistä Samsung tuestakin:

https://www.samsung.com/fi/support/

Sivun alaosasta löytyy:

Live Chattikin:  Ma-pe 08:00 - 20:00
La - Su 10:00 - 15:00

Kohdasta:

Soitto/ Lisätietoja  löytyy WhatApp: Ma-pe 08:00 - 20:00
La - Su 10:00 - 15:00

 

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • March 18, 2023

Tosiaan on sammutettu vaikkakin vasta avattu uusi puhelin. Ei siltikään toimi..


  • March 18, 2023

Tosiaan on sammutettu vaikkakin vasta avattu uusi puhelin. Ei siltikään toimi..

Jos  siinä puhelimessa on Android 13, niin

tuolla Huawein yhteisössä aiheesta:

Huawei Health app cannot pair to Huawei Band 6 on Android 13

Tosin ulkomaan kielellä.

Eli ei välttämättä puhelimen vika.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • March 20, 2023

@Aavikkomurmeli , suosittelen tässä tapauksessa kysymään Honorin tuen puolelta, kun vaikuttaa yleisemmältä ongelmalta 🤔

 

https://www.hihonor.com/fi/support/