Moi. Poikani sai ostettua pleikan tuolloin 14.12. Siis tapahtumana tuotteen koriin ja kassalle maksamaan. Tuo maksukin meni hyvin ja siitä on kuittikin. Nyt kumminkin on lopputulos melko heikko kun ei tuotteita viestin mukaan riittänytkään kaikille tuotteen ostaneille. Nyt kysynkin teidän yrityksen tapaa toimia tilanteessa jossa on jo maksu tuoteesta otettu vastaan , mutta toimituksesta tuotteelle ei ole mitään vahvistusta. Mielestäni on kyseenalaista ottaa melko suuri maksu vastaan vaikka ei pysty tuotetta toimittamaan. Mikäli maksu toimii jonkinlaisena varausmaksuna seuraalle erälle olisi kai siitä aiheellista ilmoittaa. Tällöin myös aikataulu ja varaustiedot olisi toimitettava maksun tehneelle asiakkaalle. Näissä tiedoissa pitäisi olla arvio aikataulusta ja varausmerkintä mahdollisessa numorolla tai muulla seuranta koodilla.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi freesoul
Katso alkuperäinen viesti