Puhelimen palautus ja laskutus

  • 22 November 2021
  • 7 kommenttia
  • 333 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Tilasin puhelimen 2.11.  Palautin sen avaamattomana ja omalla sivullani on merkintä että peruutus on huomioitu, ei vielä palautus. Nyt minulle on tullut lasku oma Elisaan, jonka eräpäivä on 25.11.  Voiko laskutuksen keskeyttää siksi aikaa kun palautus on valmis. En halua saada maksuhäiriömerkintää sen vuoksi, etten ole maksanut puhelinta, jota en ole ottanut vastaan. 


EDIT 22.11.2021 // siirretty täältä omaksi keskustelukseen -draakki


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @vpp ja tervetuloa OmaYhteisöön! Noissa ei yleensä ihan mahdottoman pitkään mene että puhelimen palautus saadaan käsiteltyä kunhan se on meille palautunut, mutta tuota voisi toki vähän tarkemmin vielä vilkaista. Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään niin moderaattorit pääsee tarkistamaan että onko palautus jo mahdollisesti kirjattu saapuneeksi ja käsittelyyn? 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Juu ei nuo tosiaan mahdottoman pitkään palautuksessa seiso. Laita vain asiakasnumeroa profiiliisi niin vilkaistaan tilannetta 👍👍

Lisäsin asiakasnumeron

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kiitos @vpp:blush:  Kävin kurkkaamassa tilanteen, tätä olikin hoidettu jo siltä osalta että oltiin varmistettu ettei laitteen lasku eräänny ennen kuin palautus on käsitelty. Laitoin asiaa vielä osaltani eteenpäin että meiltä tilauksista vastaava osasto kurkkaa tämän palautuksen tilanteen tarkemmin :slight_smile:  saat tekstarilla tiedon, kun palautus on käsitelty!

Puhelimeni palautuksesta tulee huomenna kolme viikkoa. Vieläkään en ole saanut palautusilmoitusta. Puhelin on varmaan jäänyt johonkin varaston nurkkaan palauksen jälkeen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @vpp! Kurkkasin tilanteen uudelleen ja ehkäpä sattumankin kaupalla näyttäisi siltä että laite on saapunut tänään meidän varastolle asti :blush: palautus käsitellään mahdollisimman ripeästi loppuun. Tuon aiemman selvitykseni pohjalta oli joka tapauksessa selvää että laitetta ei laskuteta sinulta kun palautus on todennettavissa lähetyspalvelun seurannasta, joten sen puolesta ei ole huolta! :slight_smile:

Tänä aamuna tuli peruutusvahvistus. Kolme viikkoa siinä meni.