Tilasin puhelimen 2.11. Palautin sen avaamattomana ja omalla sivullani on merkintä että peruutus on huomioitu, ei vielä palautus. Nyt minulle on tullut lasku oma Elisaan, jonka eräpäivä on 25.11. Voiko laskutuksen keskeyttää siksi aikaa kun palautus on valmis. En halua saada maksuhäiriömerkintää sen vuoksi, etten ole maksanut puhelinta, jota en ole ottanut vastaan.
EDIT 22.11.2021 // siirretty täältä omaksi keskustelukseen -draakki
Puhelimen palautus ja laskutus
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Moro
Juu ei nuo tosiaan mahdottoman pitkään palautuksessa seiso. Laita vain asiakasnumeroa profiiliisi niin vilkaistaan tilannetta 👍👍
Lisäsin asiakasnumeron
Kiitos
Puhelimeni palautuksesta tulee huomenna kolme viikkoa. Vieläkään en ole saanut palautusilmoitusta. Puhelin on varmaan jäänyt johonkin varaston nurkkaan palauksen jälkeen.
Morjes
Tänä aamuna tuli peruutusvahvistus. Kolme viikkoa siinä meni.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi