Samsung Galaxy Watch Active

  • 17 December 2020
  • 1 kommentti
  • 529 katselukerrat

Ostin kellon 08/2020. Tossa noin 2 vk sitten eka kerran kävi niin, että latauksen jälkeen akku tyhjeni 4 tunnissa. Otin pois käytöstä kaikki ilmoitukset, tarkistin päivitykset, käynnistelin kellon uudelleen ja niin vaan hoi henkiin kunnes eilen taas teki saman... enää ei ole mahdollista poistaa ilmoituksia tai sovelluksia kun ne on jo pois. Päivitykset tarkistettu ja kello buutattu, silti akku tyhjenee muutamassa tunnissa. Romu mikä romu! Saisitte kyllä antaa rahat takaisin, ihan huijaus hommia tälläiset kapineet!


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @Piripii tervetuloa OmaYhteisöön. 

Ikävä kuulla, että kellon kanssa ollut ongelmia. Suosittelisin nyt tuon kellon toimittamista huoltoon jossa voitaisiin tuota vikaa korjata. Samsungin älykellot huoltaa Aito Support https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laitteet/ohje/laitehuolto/