Skip to main content

Elisan myynnin toiminta

  • July 20, 2025
  • 3 kommenttia
  • 118 katselukerrat

Terve!
Olen jo keväällä sopinut, että myyntinne soittaa minulle Heinäkuun aikana ja valitsen liittymän, jossa kk hinta ei juurikaan muutu nykyisestä. Keväällä sitä ei voinut kuulemma vielä tehdä kun siinä on muutaman viikon aikaraja edellisen liittymän päättymispäivään maksimissaan. Nyt kuitenkin tuli jo taas liittymän päivitysilmoitus, jossa se hinta taas nykyisestä paketista nousee ja jo keväällä sanoin (hinta kylläkin silloin sama kuin nyt) , että vaihdan kaikki puhelinliittymäni jos tuota hintojen nousua ei saada loppumaan. Kerrotte kyllä että etuasiakas sitä ja tätä ja missään muussa se ei sitten näykkään. Kilpailijoiltanne saa liittymiä myös.

3 kommenttia

  • July 20, 2025

Elisa tekee sinulle palveluksen. Nyt sinulla on mahdollisuus laittaa liittymä siirtymään kilpailijalle ja napata viimeisen päivän winback-tarjous, joka on melko varmasti paljon halvempi kuin tavallisen myyjän antama tarjoushinta.

Tai voit siirtyä kokonaan sinne toiselle palveluntarjoajalle. Tai… no, parhaiden hintojen metsästys vaatii joko hyvää tuuria tai sen verran ahkeruutta, että ei siitä ehkä tuntipalkoille pääse.


  • July 20, 2025

Varmaankin kyse on liittymän päivityksestä liittymäturvaominaisuuksiin. (Tulee kaikkiin liittymiin.)

Tuolla aiheesta:

Muutos tehdään myös nykyisiin liittymiin vaiheittain. Tiedotamme asiakkaamme muutoksesta, kun se oman liittymän kohdalla tulee ajankohtaiseksi.

Tuollakin ketjussa:

https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/liittymaesopimuksen-yksipuolinen-muutos-528756

Pieni ote:

“Jos liittymäturva-liittymä ei ole juuri tähän ajanhetkeen sopiva, pyritään yhdessä löytämään korvaava, tarpeisiin paremmin soveltuva liittymä. Toivomme, että meihin ollaan yhteydessä

Tuolla liittymäturvasta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/liittymaturva/

Jos on kyse vain etuhinnan päättymisestä, niin ota vaan silti yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisa, oiva kanava yhteydenottoon:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

 

 

 


  • July 20, 2025

Varmaankin kyse on liittymän päivityksestä liittymäturvaominaisuuksiin. (Tulee kaikkiin liittymiin.)

Ei tainnut olla, vaan normaali hintatarjousjakson päättyminen, jos oikein tulkitsin.

Eikä taida tulla, ainakaan vähään aikaan. Elisa myy edelleen 2v hintasopimuksia ilman liittymäturvia, ja kesken määräaikaisten hintasopimusten tehdyistä hinnannostoista sopii keskustella kuluttajaviranomaisen kanssa.