Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas
Katso alkuperäinen viestiEn ole saanut minulle luvattua S-ryhmän lahjakorttia, mitä teen?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Hei
Laitatko meille yksityisviestiä, niin päästään vähän setvimään missä se lahjakortti luuraa oikein. Yksityisviestiä voit laittaa tätä kautta.
Mä oon odotellut jo kohta 5 kuukautta näitä lahjakorttejaKolmesti jo otettu aspaan yhteyttä. Ensin luvattiin että tulee ennen joulua, sitten- joo, viimeistään viikolla 4 ja viimeisessä keskustelussa sanottiin että kahden viikon sisäänEn ole vieläkään lahjakortteja nähnyt Huvittavinta siinä oli se, että aspan tyttö painotti ettei se ole missään nimessä minun(eli asiakkaan) syy, että korttien tulo nyt on ”vähän” viivästynytAi miksi se olisi minun syytä?
Tervetuloa päivään, asiakkaita haetaan väkisin, jotkut voi ihan oikeasti unohtaa sen lahjan… ja toiset ei vain jaksa nähdä vaivaa… Mitäpä tuosta, kyllä on sentään tilaus vahvistuksessakin maininta? Ei tietenkään, mihin vetoat siis? Onneksi kokemukseni mukaan Elisa on oikaissut näitä jälkeenpäin kyseenalaistamatta asiakkaan sanaa että oli luvattu niin.
Kuitenkin varoittelen itsekin muita, kirjatkaa TARKASTI edut, joita ei näy tilausvahvistuksessa.
Näin voitte muistaa niitä ja hoitaa kuntoon jos Elisa ei automaattisesti toteuta ne.
Asiakkaitten LAISKUUS on telealan onnistumisen mittari. Asiakkaat eivät jaksa valittaa kun on 10 sentin ylimääräislaskutus. Asiakkaat unohtavat mitä on sovittu. Asiakkaat eivät kilpailuta liittymiä “oman käden oikeudella=numeronsiirto) eivätkä välitä mistään maksaen laskut. Asiakkaat eivät tarkista (datan)käyttöään ja tulisiko rajoitettu simmi halvemmaksi. Vaadi parempaa.
Nyt soi Ran-D - #MyWay (Original Mix).
Täällä sama juttu, kauppakeskus Sepästä ostin Elisan liittymän 50 e s-ryhmän lahjakortin inspiroimana. Maaliskuussa astui liittymä voimaan ja kohta 5 kk odotettu lahjakorttia. Kolme kertaa oltu asiakaspalveluun yhteydessä. Viimeisimmällä kerralla väittivät, että lahjakortin arvo onkin 30 euroa. Minulla kuitenkin kaksi mukana ollutta ihmistä todistavat, että kampanjassa oli 50 e lahakortit.
Minusta tällainen on asiakkaan aliarvioimista ja huijaamista. Ei jää hyvä maku toiminnasta. Saa nähdä tuleeko lahjakorttia ollenkaan. Toivottavasti, sillä en jaksaisi käyttää tähän yhtään enempää aikaa. Periaatteen vuoksi kuuluisi Elisan kuitenkin toimittaa se lahjakortti mikä tarjottu ja sovittu.
Täällä sama juttu, kauppakeskus Sepästä ostin Elisan liittymän 50 e s-ryhmän lahjakortin inspiroimana. Maaliskuussa astui liittymä voimaan ja kohta 5 kk odotettu lahjakorttia. Kolme kertaa oltu asiakaspalveluun yhteydessä. Viimeisimmällä kerralla väittivät, että lahjakortin arvo onkin 30 euroa. Minulla kuitenkin kaksi mukana ollutta ihmistä todistavat, että kampanjassa oli 50 e lahakortit.
Minusta tällainen on asiakkaan aliarvioimista ja huijaamista. Ei jää hyvä maku toiminnasta. Saa nähdä tuleeko lahjakorttia ollenkaan. Toivottavasti, sillä en jaksaisi käyttää tähän yhtään enempää aikaa. Periaatteen vuoksi kuuluisi Elisan kuitenkin toimittaa se lahjakortti mikä tarjottu ja sovittu.
Moi
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi