Skip to main content

Koska operaattorit saadaan vastuullisiksi

  • January 16, 2025
  • 23 kommenttia
  • 482 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+1

Vanhalle isälleni pakkomyytiin vaikka mitä.  Löysin hänen sähköpostistaan tämän viestin:

 

Puhelimeeni piti pistää Pin-koodi Jotta yhteys ei katkeaisi. Menin Elisaan ja siellä palveli nuori mies joka laittoi koodin ja puhelin toimi. Sen jälkeen hän innokkaasti esitteli Ruutupakettia.  Vaikka sanoin, että en tarvitse mitään lisää. Hän touhusi pakettinsa kanssa eikä kuunnellut minua. Nyt minulla on paketti jota en halunnut enkä tarvitse. Kotona oli jo tarvittavat laitteet. Miten minä toimin, että nämä tarpeettomat laitteet saisi palautettua eikä tulisi harnillisia tarpeettomia kuluja. XX

Me kaikki tiedämme että toimitte näin.  Ihmettelen syvästi kuinka lain koura ei teitä Suomessa tavoita.  Otan yhteyttä Kuluttajaneuvontaan.

 

isän poika

 

23 kommenttia

  • January 16, 2025

Vanhalle isälleni pakkomyytiin vaikka mitä.  Löysin hänen sähköpostistaan tämän viestin:

 

Puhelimeeni piti pistää Pin-koodi Jotta yhteys ei katkeaisi. Menin Elisaan ja siellä palveli nuori mies joka laittoi koodin ja puhelin toimi. Sen jälkeen hän innokkaasti esitteli Ruutupakettia.  Vaikka sanoin, että en tarvitse mitään lisää. Hän touhusi pakettinsa kanssa eikä kuunnellut minua. Nyt minulla on paketti jota en halunnut enkä tarvitse. Kotona oli jo tarvittavat laitteet. Miten minä toimin, että nämä tarpeettomat laitteet saisi palautettua eikä tulisi harnillisia tarpeettomia kuluja. XX

Me kaikki tiedämme että toimitte näin.  Ihmettelen syvästi kuinka lain koura ei teitä Suomessa tavoita.  Otan yhteyttä Kuluttajaneuvontaan.

 

isän poika

 

Onko se Ruutu palvelu vai Viihde paketti:

Ruudusta tuolla:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/ruutu/

Haluan irtisanoa Elisalta tilatun Ruutu+ tilaukseni. Miten voin tehdä sen?

Voit irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksesi osoitteessa elisaviihde.fi/tilaukset, olemalla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun tai asioimalla Elisan myymälässä. 

Yhteyttä vaan asiakaspalveluun, niin eiköhän hoidu parhain päin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Tai (Nopeampi): Omaelisa / Asiakaspalvelu>Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

En koskaan osta Elisalta yhtään mitään.  Eikä enää isäkään.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

Ja tuo “takautuvasti takaisin” on tärkeä viesti kaikille teille muille.  Jos on valmis laittamaan faktat pöytään, näin voi käydä.  Tsemppiä kaikille petetyille!


  • January 16, 2025

Onhan noita samanmoisia tapauksia ollut ja asiakaspalvelun kautta hoituneet

hyvinkin ihan hyvin kuntoon.


  • January 16, 2025

Isällä takautuvia jo reilun vuoden ajalta.  Tsempatkaa lampaat!

Vuoteenko se isäukkosi ei ole saanut suutaan auki, että maksaa tälläistä joka kuukausi. Ilmeisesti ihan vireä ukko kuitenkin, kun ei ole edunvalvonnassa.

Kannattaa ottaa omasta elämästään vastuu ja syyttää muita vähän vähemmän...


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

Mullahan menee Suomi-kuva ihan uusiks.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

Isälläni alzheimer.  Mikä sun excuse?


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

Todella brändi nyt nousee..  laitan tän kaiken someen..


  • January 16, 2025

Vaikutat ihan täysjärkiseltä itsekin viestien perusteella. Eiköhän tämän ketjun voi poistaa, suosittelen itsellesikin edunvalvojaa tarkistamaan mitä kirjoittelet julkiselle palstalle.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

napattu talteen toikin.  vau.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

kaikki tallessa.  ootte helppoja.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

multisim on niin multi et naurattaa


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

mut multi, millä tapaa edistät elisan asiaa??


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

näinhän logiikkavammainen kirjoittaa:

Vaikutat ihan täysjärkiseltä itsekin viestien perusteella. Eiköhän tämän ketjun voi poistaa, suosittelen itsellesikin edunvalvojaa tarkistamaan mitä kirjoittelet julkiselle palstalle.


  • January 16, 2025

Jos ei sulle ole vielä selvinnyt, niin ei tähän ketjuun ole kukaan Elisalta vastannut mitään, vaan muut rekisteröityneet kirjoittajat, joten en tiedä mitä kuvittelet tuolla riehumisella ja uhkailla saavuttavasi.

Jos vanhus ei itse pärjää asioidensa kanssa pitää määrätä edunvalvoja, jos sitä ei ole tehty, on omaiset ryssineet asian ja turha siitä muita on syyttää yli vuoden päästä, mieti nyt itsekin vähän.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • January 16, 2025

Älä unohda ​@rree laittaa sinne someen omaa osuuttasi viesteistä, tuo viihdearvoa mukavasti :)

Ja olen ihan tasan samaa mieltä kanssasi Elisan toiminnasta myymälöissä, näitä tapahtumia on ihan liikaa.

Ja en ole Elisalla töissä, eikä kukaan muukaan ketjuun kirjoitellut. Ja kannattaa sitä edunvalvontaa miettiä, se ei ole mikään vitsi vanhemman ihmisen kohdalla, itsellä on asia paraikaa vireillä oman vanhempani kanssa.


  • January 16, 2025

Operaattorit ja puhelinmyyjät käyttää surutta hyväkseen vanhuksia se on surullista. Joten pointti tässäkin aloituksessa oli. Sen jälkeen meni ihan överiksi ja Itseään voi syyttää siinävaiheessa monestakin asiasta, jos menee yli vuosi ennenkuin kukaan puuttuu asioihin.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

tontze tietty.

multi pihalla kuten aina. kun terve mies vajoaa muistisairauteen (kuten sinä), kestää hetken ennen kuin läheiset reagoi.  donepezil, multi..!!


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

mutta kiitos kaikille. ymmärrän jätteen syvyyden.

EDIT: 17.1.2025 // Muokattu kirosana pois -Jaakop


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

ja kuten sanoin: isällä on varaa.  tää on vaan niin pimeetä.


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • January 16, 2025

mut parasta kaikesta. isällä puhelinmyyntiestot eikä yhtään hämärää sopimusta since then. ja mä todella yrjöön elisaa (ja annan niiden jollain tapaa tietää sen).  yrjöön myös multii totta kai.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • January 16, 2025

tietysti tontze väärässä myös.  et keksi edunvalvontaa ensimmäisenä apinana.

Kyllä se mulle ainakin tuli hyvin nopeasti mieleen kun huomasin vanhemmastani että alkaa kelkasta putoamaan. Apinoista en tiedä mitään, korkeasaaressa joskus nähnyt.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • January 17, 2025

Moi ​@rree! Poistimme asiattomuuksia ja turhia kommentteja. Tutustuthan yhteisön pelisääntöihin täältä. Laitoimme poikkeuksellisesti sulle yksityisviestiä, niin vastaathan siihen että saadaan jeesattua asiassa. 👍
Jos haluat, että tämä viestiketju poistetaan, niin ilmoita meille. Lähinnä tähän kommenttiisi viitaten:
 

näinhän logiikkavammainen kirjoittaa:

Vaikutat ihan täysjärkiseltä itsekin viestien perusteella. Eiköhän tämän ketjun voi poistaa, suosittelen itsellesikin edunvalvojaa tarkistamaan mitä kirjoittelet julkiselle palstalle.