Olen kahdesti (toisen teki as.palvelija) jo yrittänyt siirtää nimissäni olevaa puhelinnumeroa toiselta palveluntarjoajalta/operaattorilta, onnistumatta. Lopuksi nimittäin Elisa on perunut ne molemmat syystä tai toisesta. On tosin väitetty että lähtevällä operaattorilla olisi este, mutta ei ole kummassakaan ollut kun olen asian vielä molemmissa tapauksissa tarkistanut.
Sim-kortit ovat saapuneet, mutta lopullista hyväksymistä, käytännössä ilmoitusviestiä lähemmin tarkasta ajankohdasta sim-koetin vaihdolle ei ole tullut. Ja lopulta Elisa on sen perunut!
En ole saanut vastausta miksi, ei Elisalla sen vertaa palvella, että kerrottaisiin syy.
Numero on tosiaan omissa nimissäni, toistaiseksi voimassa oleva, laskutusliittymä ja mun luottotiedotkinnivat kunnossa eikä laskuja ole maksamatta tms.
Onko kenelläkään sattunut vastaavaa? Miksihän näin? Kannattaako enää edes yrittää saada Elisalta latausliittymä nimenomaan numeronsiirrolla?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop
Shkl kirjoitti:
Jaakop kirjoitti:
Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!
Niitä on yritetty, tilattu 19.6. ja 24.6., ja sopimusvahvistukset sekä sim-kortit saatu, niin sitten molemmat peruttu jälkikäteen, eka ilm. 24.6. ja tää viimeisin 3.7.24. Molemmat peruttu täysin Elisan toimesta, vaikka väitetty syyn olevan numeronsiirron vastapuolen eli Dnan. Ja viimesin tilaus tehty vielä Elisan as.palvelusta käsin, kun tuo eka meni mönkään as.palvelijan kertoman mukaan tietojärjestelmä tjmv. vian takia. Itse olen tarkistanut tosiaan Dnalta, niin heillä ei ole ollut eikä ole mitään estettä siirrolle. Miten sitten kehtaavatkin Elisalla väittää toista, kirjeessä oli ekankin syyksi kirjattu nimittäin vastapuolen operaattori!?!
Erikoiseltahan tuo kieltämättä kuulostaa. Asiakaspalvelun toimesta asiaan tulee varmasti selvyys, jos on vielä ajankohtaista. Facebookin, X-palvelun tai Omaelisan yksitysviestitse esimerkiksi. 👍
Aivan. Ihmetyttää sekin, että yksi näistä Elisan as.palvelijoista sanoi jotain, että numerossa olisi vikaa, mutta ei voi sanoa mitä käsitin siitä että joku asia mitä ei voi sanoa - ihmettelin kyllä ääneen hänelle. Kuten sitäkin että väittävät syyn peruutukselle olevan lähtevällä operaattorilla, valehdellaan suoraan, kun estettä ei ole - yhdessä ihmetelty lähtevän operaattorin as.palvelijoiden kanssa, he vielä tarkistsneetasian numeronsiirtosta.
Vaikuttaa todella että Elisalla on isompi ongelma. Mietin jo muita palv.tarjoajia kun ei edes vastata ja kerrota oikeita syitä. Todella ihmeellistä hommaa on.
Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!
Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!
Niitä on yritetty, tilattu 19.6. ja 24.6., ja sopimusvahvistukset sekä sim-kortit saatu, niin sitten molemmat peruttu jälkikäteen, eka ilm. 24.6. ja tää viimeisin 3.7.24. Molemmat peruttu täysin Elisan toimesta, vaikka väitetty syyn olevan numeronsiirron vastapuolen eli Dnan. Ja viimesin tilaus tehty vielä Elisan as.palvelusta käsin, kun tuo eka meni mönkään as.palvelijan kertoman mukaan tietojärjestelmä tjmv. vian takia. Itse olen tarkistanut tosiaan Dnalta, niin heillä ei ole ollut eikä ole mitään estettä siirrolle. Miten sitten kehtaavatkin Elisalla väittää toista, kirjeessä oli ekankin syyksi kirjattu nimittäin vastapuolen operaattori!?!
Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!
Niitä on yritetty, tilattu 19.6. ja 24.6., ja sopimusvahvistukset sekä sim-kortit saatu, niin sitten molemmat peruttu jälkikäteen, eka ilm. 24.6. ja tää viimeisin 3.7.24. Molemmat peruttu täysin Elisan toimesta, vaikka väitetty syyn olevan numeronsiirron vastapuolen eli Dnan. Ja viimesin tilaus tehty vielä Elisan as.palvelusta käsin, kun tuo eka meni mönkään as.palvelijan kertoman mukaan tietojärjestelmä tjmv. vian takia. Itse olen tarkistanut tosiaan Dnalta, niin heillä ei ole ollut eikä ole mitään estettä siirrolle. Miten sitten kehtaavatkin Elisalla väittää toista, kirjeessä oli ekankin syyksi kirjattu nimittäin vastapuolen operaattori!?!
Erikoiseltahan tuo kieltämättä kuulostaa. Asiakaspalvelun toimesta asiaan tulee varmasti selvyys, jos on vielä ajankohtaista. Facebookin, X-palvelun tai Omaelisan yksitysviestitse esimerkiksi. 👍
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.