Skip to main content
Vastattu

Latausliittymä numeronsiirrolla peruutettu

  • 3 July 2024
  • 5 kommenttia
  • 202 katselukerrat

Olen kahdesti (toisen teki as.palvelija) jo yrittänyt siirtää nimissäni olevaa puhelinnumeroa toiselta palveluntarjoajalta/operaattorilta, onnistumatta. Lopuksi nimittäin  Elisa on perunut ne molemmat syystä tai toisesta. On tosin väitetty että lähtevällä operaattorilla olisi este, mutta ei ole kummassakaan ollut kun olen asian vielä molemmissa tapauksissa tarkistanut.

Sim-kortit ovat saapuneet, mutta lopullista hyväksymistä, käytännössä ilmoitusviestiä lähemmin tarkasta ajankohdasta sim-koetin vaihdolle ei ole tullut. Ja lopulta Elisa on sen perunut!

En ole saanut vastausta miksi, ei Elisalla sen vertaa palvella, että kerrottaisiin syy.

Numero on tosiaan omissa nimissäni, toistaiseksi voimassa oleva, laskutusliittymä ja mun luottotiedotkinnivat kunnossa eikä laskuja ole maksamatta tms.

Onko kenelläkään sattunut vastaavaa? Miksihän näin? Kannattaako enää edes yrittää saada Elisalta latausliittymä nimenomaan numeronsiirrolla?

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

onkohan nyt lataus ja prepaid liittymillä jotain isompaa vikaa menossa!?

https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/latausliittymaen-kaeyttoetiedot-ei-toimi-omaelisassa-526950

https://yhteiso.elisa.fi/mobiililaajakaista-8/saldo-ei-latautunut-liittymaelle-526953

alkaa nyt kasauma tuntumaan jotenkin siltä että eivät ole sattumia.

 

Aivan. Ihmetyttää sekin, että yksi näistä Elisan as.palvelijoista sanoi jotain, että numerossa olisi vikaa, mutta ei voi sanoa mitä käsitin siitä että joku asia mitä ei voi sanoa -  ihmettelin kyllä ääneen hänelle. Kuten sitäkin että väittävät syyn peruutukselle olevan lähtevällä operaattorilla, valehdellaan suoraan, kun estettä ei ole - yhdessä ihmetelty lähtevän operaattorin as.palvelijoiden kanssa, he vielä tarkistsneetasian numeronsiirtosta.

Vaikuttaa todella  että Elisalla on isompi ongelma. Mietin jo muita palv.tarjoajia kun ei edes vastata ja kerrota oikeita syitä. Todella ihmeellistä hommaa on.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!

Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!

Niitä on yritetty, tilattu 19.6. ja 24.6., ja sopimusvahvistukset sekä sim-kortit saatu, niin sitten molemmat peruttu jälkikäteen, eka ilm. 24.6. ja tää viimeisin 3.7.24. Molemmat peruttu täysin Elisan toimesta, vaikka väitetty syyn olevan numeronsiirron vastapuolen eli Dnan. Ja viimesin tilaus tehty vielä Elisan as.palvelusta käsin, kun tuo eka meni mönkään as.palvelijan kertoman mukaan tietojärjestelmä tjmv. vian takia. Itse olen tarkistanut tosiaan Dnalta, niin heillä ei ole ollut eikä ole mitään estettä siirrolle. Miten sitten kehtaavatkin Elisalla väittää toista, kirjeessä oli ekankin syyksi kirjattu nimittäin  vastapuolen operaattori!?!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Eilen oli tosiaan useampaa sivuamme koskeva vikatilanne, jota korjailtiin ja tänä aamuna pitäisi olla viimein kunnossa. Jos siirtoa on koitettu kuitenkin tehdä jo ennen eilistä, niin kyse on jostain muusta. 🤔 Millä päivämäärillä siirtoa on koitettu siinä onnistumatta? Ja tervetuloa OmaYhteisöön @Shkl!

Niitä on yritetty, tilattu 19.6. ja 24.6., ja sopimusvahvistukset sekä sim-kortit saatu, niin sitten molemmat peruttu jälkikäteen, eka ilm. 24.6. ja tää viimeisin 3.7.24. Molemmat peruttu täysin Elisan toimesta, vaikka väitetty syyn olevan numeronsiirron vastapuolen eli Dnan. Ja viimesin tilaus tehty vielä Elisan as.palvelusta käsin, kun tuo eka meni mönkään as.palvelijan kertoman mukaan tietojärjestelmä tjmv. vian takia. Itse olen tarkistanut tosiaan Dnalta, niin heillä ei ole ollut eikä ole mitään estettä siirrolle. Miten sitten kehtaavatkin Elisalla väittää toista, kirjeessä oli ekankin syyksi kirjattu nimittäin  vastapuolen operaattori!?!

Erikoiseltahan tuo kieltämättä kuulostaa. Asiakaspalvelun toimesta asiaan tulee varmasti selvyys, jos on vielä ajankohtaista. Facebookin, X-palvelun tai Omaelisan yksitysviestitse esimerkiksi. 👍

Osallistu keskusteluun