Skip to main content
Vastattu

Minulla on Saunalahti premium huoleton, miksi omaelisassa ei ole mitään tietoja siitä

  • 8. joulukuuta 2020
  • 6 kommenttia
  • 512 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Mistä löydän tietoja liittymästäni Saunalahti huoleton Premium? Kirjauduin Omaelisaan, mutta siellä ilmoitetaan ettei minulla ole mitään sopimuksia, ja omasaunalahti ohjaa omaelisaan. Minulla on myös elisaviihde ja elisakaapeli. Laskussa on selvästi nimeni ja laskuttajana Elisa Oyj, joten pitäisihän jostain löytyä tieto puhelinliittymäsopimuksestani, jotta voisin sitä updeitata?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

uteliasuuno kirjoitti:

Mistä löydän tietoja liittymästäni Saunalahti huoleton Premium? Kirjauduin Omaelisaan, mutta siellä ilmoitetaan ettei minulla ole mitään sopimuksia, ja omasaunalahti ohjaa omaelisaan. Minulla on myös elisaviihde ja elisakaapeli. Laskussa on selvästi nimeni ja laskuttajana Elisa Oyj, joten pitäisihän jostain löytyä tieto puhelinliittymäsopimuksestani, jotta voisin sitä updeitata?


Sinulla saattaa olla useita asiakasnumeroita ja Oma Elisa-tunnukseesi sidotulla numerolla ei niitä kaikkia sopimuksia ole.

Laita tiedot sopimuksistasi ja asiakasnumeroistasi yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä tutkimaan ja korjaamaan. Luultavasti mahdollisten asiakasnumeroiden yhdistäminen riittää.

Asiakasnumerot löytyvät ainakin laskuistasi.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Sokrates
  • 6404 kommenttia
  • Vastaus
  • 8. joulukuuta 2020
uteliasuuno kirjoitti:

Mistä löydän tietoja liittymästäni Saunalahti huoleton Premium? Kirjauduin Omaelisaan, mutta siellä ilmoitetaan ettei minulla ole mitään sopimuksia, ja omasaunalahti ohjaa omaelisaan. Minulla on myös elisaviihde ja elisakaapeli. Laskussa on selvästi nimeni ja laskuttajana Elisa Oyj, joten pitäisihän jostain löytyä tieto puhelinliittymäsopimuksestani, jotta voisin sitä updeitata?


Sinulla saattaa olla useita asiakasnumeroita ja Oma Elisa-tunnukseesi sidotulla numerolla ei niitä kaikkia sopimuksia ole.

Laita tiedot sopimuksistasi ja asiakasnumeroistasi yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä tutkimaan ja korjaamaan. Luultavasti mahdollisten asiakasnumeroiden yhdistäminen riittää.

Asiakasnumerot löytyvät ainakin laskuistasi.


Sokrates
  • 6404 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020

Hupsista tuli tuplapostaus.


freesoul
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+9
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 240 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020

@uteliasuuno OmaElisan asiakastiedot perustuvat henkilötunnukseen. Pääset näkemään OmaElisassa ainoastaan sellaiset sopimukset, joissa olet itse sopijana. Ei siis haittaa, vaikka sopimukset ovat eri asiakasnumeroilla. :relaxed:


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 12 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020

Kiitos,

tutkin laskuja, ja huomasin, että päälaskulla, jossa kaikki liittymät/tuotteet ovat, on yksimyhteinen asiakasnumero, mutta jokaisella tuotteella on oma numeronsa. Kiitos vinkistä, laitan tiedot tiimille.

 

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • 12 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020
freesoul kirjoitti:

@uteliasuuno OmaElisan asiakastiedot perustuvat henkilötunnukseen. Pääset näkemään OmaElisassa ainoastaan sellaiset sopimukset, joissa olet itse sopijana. Ei siis haittaa, vaikka sopimukset ovat eri asiakasnumeroilla. :relaxed:

Mutta miksi sitten en näe puhelinsopimusta, kyllä sen olen ihan itse solminut?


Sokrates
  • 6404 kommenttia
  • 8. joulukuuta 2020
uteliasuuno kirjoitti:

Kiitos,

tutkin laskuja, ja huomasin, että päälaskulla, jossa kaikki liittymät/tuotteet ovat, on yksimyhteinen asiakasnumero, mutta jokaisella tuotteella on oma numeronsa. Kiitos vinkistä, laitan tiedot tiimille.

Toki jokaisella liittymällä/tuotteella on oma sopimusnumero , mutta ne eivät aina ole saman asiakasnumeron alla.

No kyllä aspa sen selvittänee. :wink: