Voi himskatti! Selvisi ihan vahingossa että liittymästäni ei voi soittaa ulkomailla (Tšekissä). Mitä olisikaan tapahtunut, jos olisin kerinnyt lähteä. Kaikki lentotiedot, hotelli, yhteystiedot EIVÄT OLISI TOIMINEET. VOI VITSI. Ja vielä pitäisi joku 100 € vakuusrosvous maksaa, vaikka ikinä ole ollut mitään luottotieto-ongelmia. Ja puh liittymäkin ollut 90-luvun alusta lähtien.
Edit: Siivottu kirosanat. -Keinotekoinen
Voi himskatti! Selvisi ihan vahingossa että liittymästäni ei voi soittaa ulkomailla (Tšekissä). Mitä olisikaan tapahtunut, jos olisin kerinnyt lähteä. Kaikki lentotiedot, hotelli, yhteystiedot EIVÄT OLISI TOIMINEET. VOI VITSI. Ja vielä pitäisi joku 100 € vakuusrosvous maksaa, vaikka ikinä ole ollut mitään luottotieto-ongelmia. Ja puh liittymäkin ollut 90-luvun alusta lähtien.
Edit: Siivottu kirosanat. -Keinotekoinen
Moi @olli.utriainen ja tervetuloa OmaYhteisöön!
Niin sanottu lisämaksullisten palveluiden käyttörajoitus voi muodostua muutamasta eri syystä liittymälle:
-Tilaajalla on aikaisempia erääntyneitä avoimia laskuja tai maksuhistoriassa laskujen maksussa on ollut viivettä
-Emme pysty varmistamaan osoitetietoja
-Tilaajalla on merkintöjä luottotiedoissa (lisätietoja Asiakastieto)
-Tilaajalla ei ole vakituista osoitetta Väestörekisterissä tai maassaoloaika on lyhyt, jolloin maksuhistoriatietoja ei voida kohtuudella selvittää
Mikäli tällainen tilauksen yhteydessä tällainen muodostuu, lähetetään sähköpostitse asiakkaalle kirje, missä tästä rajoituksesta kerrotaan. Vaihtoehtona on maksaa tuo 100e vakuuspyyntö, jolla liittymä aukeaa. Vakuus on palautuskelpoinen, kun laskut on maksettu vuoden ajan ajallaan.
Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme vielä asiasta, niin voidaan tarkistaa liittymän tilannetta tarkemmin vielä.
Katso alkuperäinen viesti