Vastattu

S-Bonus kadonnut liittymältä?

  • 25 March 2023
  • 3 kommenttia
  • 283 katselukerrat

nyt meni kuppi nurin elisan kanssa. nyt tämä maksullinen lasku ja sitten kun satuin selamaaan omia sivuja, huomasin etten enää saa s-bonusta koska liian edullinen liittymä. Mistään näistä ei ole tullut minulle ilmoitusta. Etsin toisen liittymän ja maksan vaikka kalliimman hinnan. Tää perseily riitti nyt.

 

 

EDIT 27.3.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett 27 March 2023, 16:54

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

tuo s-bonus ensin, kai siitäkin jokin ilmoitus pitäisi tulla mutta keskimäärin s-bonukset on niin pieni asia ettei kannata siitä numeroa tehdä.

sähköpostilaskutuksen maksullisuudesta on keskustelua täällä:

https://yhteiso.elisa.fi/muut-elisan-palvelut-29/elisan-saehkoepostilaskutus-muuttuu-maksulliseksi-524604

jatko kommentit sinne.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000009476259.html

elisa muuttaa tosiaan sähköpostilaskutuksen maksulliseksi, ja tuskin perääntyy.

elisan perustelujakin saa lukea kolmannen osapuolen medialta. mutta sähköpostit tosiaan hukkuu ja jää maksamatta, joten elisa päätti jotain.

Eihän toki puhelinlasku iso osa bonusta ole, mut oikeastaan ainut syy mikä pitänyt elisassa. Samaa mieltä, näistä pitäis infota, samoin kuin maksullisesta laskusta. Somesta tämä tieto tuli korviini.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Eihän toki puhelinlasku iso osa bonusta ole, mut oikeastaan ainut syy mikä pitänyt elisassa. Samaa mieltä, näistä pitäis infota, samoin kuin maksullisesta laskusta. Somesta tämä tieto tuli korviini.

Moikka @Mirkku1981 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Toki tuosta liittymäasiasta kannattaa kysyä asiakaspalvelustamme, koska vain liittymätyypin vaihdoksessa voi S-bonus tipahtaa pois mikäli aiempi liittymä sitä kerrytti ja tämä käydään niissä tilanteissa läpi. 🤔 Sähköpostilaskujen maksullisuudesta tiedotetaan kaikki kyllä, joten hätää sen suhteen ei ole, koska muutoskaan ei ole tietenkään vielä astunut voimaan olemassa olevilla asiakkailla. 🙂

Osallistu keskusteluun