Skip to main content
Vastattu

Ostoskori

  • January 10, 2022
  • 4 kommenttia
  • 319 katselukerrat

Aina kun yritän tilata KaapeliTV-kortille lisää katsottavaa tulee ilmoitus että “ostoskorin luonnissa tapahtui virhe”

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Tervetuloa OmaYhteisöön @JuSa76 
En osaa nyt suorilta sanoa missä vika. Kannattaa kokeilla tarvittaessa toisella internet selaimella ja jos ei auta niin ole yhteyssä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan sitä kautta sulle tilattua lisää katseltavaa ja hommaa eteenpäin. :)

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • January 10, 2022

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • January 10, 2022

Ostoskorin luonnissa tapahtui virhe, kokeile uudelleen hetken päästä. Jos ongelma toistuu, ota yhteys asiakaspalveluumme.


  • January 10, 2022

Kysy OmaElisa, Asiakaspalvelu, Chatista. Jos sininen Chatti pallo ei näy, niin klikkaa verkkokaupan puolelle ja takaisin, niin näkyy.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • Vastaus
  • January 11, 2022

Tervetuloa OmaYhteisöön @JuSa76 
En osaa nyt suorilta sanoa missä vika. Kannattaa kokeilla tarvittaessa toisella internet selaimella ja jos ei auta niin ole yhteyssä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ niin saadaan sitä kautta sulle tilattua lisää katseltavaa ja hommaa eteenpäin. :)