Viihde Premium boksi. Käynnistäessä stanby-tilasta ääni kuuluu, mutta kuva ei näy → Virrat pois hetkeksi, niin kuvakin tulee. Tapahtuu päivittäin. Tehdasasetukset palautettu, ja modeemi sekä tukiasema (Asus RT AX-55) uudelleenkäynnistetty, mutta ei auttanut.
Kytkentä Elisan kuitupäätteestä ethernet kaapelilla tukiaseman kautta boksille.
Kaapelien kytkennät OK.
Viikon pari ollut tilanne päällä. Veteleeköhän boksi viimeisiään?
@tappendaali laitoin boksillesi tulemaan uudemman ohjelmistoversion 8.4.25-9. Tuossa on korjauksia tuohon mainitsemaasi ongelmaan. Kerrothan tänne sitten, auttoiko! Kiitos.
Ei ollut apua päivityksestä, eikä tehdasasetusten palautuksesta, eikä muistin alustuksesta. Vielä kokeilematta tuo HDMI-piuhan vaihto. Seuraava toimenpide taitaa olla boksin vaihtaminen.
@tappendaali laitoin boksillesi tulemaan uudemman ohjelmistoversion 8.4.25-9. Tuossa on korjauksia tuohon mainitsemaasi ongelmaan. Kerrothan tänne sitten, auttoiko! Kiitos.
Ei ollut apua päivityksestä, eikä tehdasasetusten palautuksesta, eikä muistin alustuksesta. Vielä kokeilematta tuo HDMI-piuhan vaihto. Seuraava toimenpide taitaa olla boksin vaihtaminen.
Ikävä kuulla, ettei tuosta ollut apua. Tuo HDMI-piuhan vaihto kannattaa vielä tosiaan testailla, jos ei ole apua niin huikkaile tähän ketjuun!
@tappendaali Laitoin nyt boksillesi tulemaan vielä uudemman ohjelmistoversion (8.4.25-11). Jos tuokaan ei auta, niin tosiaan HDMI-piuhan vaihto kannattaisi kokeilla.
@tappendaali Laitoin nyt boksillesi tulemaan vielä uudemman ohjelmistoversion (8.4.25-11). Jos tuokaan ei auta, niin tosiaan HDMI-piuhan vaihto kannattaisi kokeilla.
Ei auttanut tuokaan päivitys. Ei myöskään HDMI-piuhan vaihto. Onko enää muita konsteja kuin boksin vaihto?
@tappendaali Laitoin nyt boksillesi tulemaan vielä uudemman ohjelmistoversion (8.4.25-11). Jos tuokaan ei auta, niin tosiaan HDMI-piuhan vaihto kannattaisi kokeilla.
Ei auttanut tuokaan päivitys. Ei myöskään HDMI-piuhan vaihto. Onko enää muita konsteja kuin boksin vaihto?
Laitatko @OmaYhteisö-tiimi:lle yksäriä tulemaan, niin katsotaan tätä asiaa eteenpäin. 👍
@tappendaali Laitoin nyt boksillesi tulemaan vielä uudemman ohjelmistoversion (8.4.25-11). Jos tuokaan ei auta, niin tosiaan HDMI-piuhan vaihto kannattaisi kokeilla.
Ei auttanut tuokaan päivitys. Ei myöskään HDMI-piuhan vaihto. Onko enää muita konsteja kuin boksin vaihto?
Laitatko @OmaYhteisö-tiimi:lle yksäriä tulemaan, niin katsotaan tätä asiaa eteenpäin. 👍
Ei auttaneet mitkään täällä esitetyt konstit.Aspa lähetti uuden uuden boksin joka toimii.
Täsmälleen samaa ongelmaa ollut boksissa. Muistit on alustettu ja tehdasasetukset palautettu, mutta vain virtajohtobuutti auttaa ongelmaan. HDMI kaapeli on se sama, joka boksin mukana tuli.
Täsmälleen samaa ongelmaa ollut boksissa. Muistit on alustettu ja tehdasasetukset palautettu, mutta vain virtajohtobuutti auttaa ongelmaan. HDMI kaapeli on se sama, joka boksin mukana tuli.
Terve
Itse otin yhteyden asiakaspalveluun, kun täällä ehdotetut keinot eivät auttaneet. Sieltä lähetettiin uusi boksi joka on toiminut ilman ongelmia.
@tappendaali Laitoin nyt boksillesi tulemaan vielä uudemman ohjelmistoversion (8.4.25-11). Jos tuokaan ei auta, niin tosiaan HDMI-piuhan vaihto kannattaisi kokeilla.
Laita tänne nyt kans. Ei löydy tota versioo boksist
Softa päivittyi muutama päivä sitten versioon 8.4.25-9, mutta ongelmat ovat edelleen jatkuneet. Taas kerran piti repiä virtajohto irti seinästä, jotta kuvan sai näkyviin. Sinänsä erikoinen ongelma, kun valikot näkyvät jos ei ole tv-kuva näkyvissä (esim. pikkukuva kotinäkymässä).
Iltasella kun laittaa päälle ensimmäistä kertaa niin ääni kuuluu, kuva ei näy. Standby-tilaan ja takaisin päälle laittaminen ei auta, pitää nykäistä sähköt pois.
Tästä herättyään taas valittaa että “vaatii HDPC-tuen” joka poistuu sillä että laittaa standby-tilaan ja takaisin päälle. Vasta näiden temppujen jälkeen onnistuu töllön katselu.
AV-vaffari + töllö toimivat oikein muilla laitteilla, samoin hdmi-kaapeli testattu toimivaksi toisella laitteella. Elisa premium on 4K60 asetuksella jos sillä on väliä.
Marantz SR7015, Sony A80J, toiminta ja kaapelit testattu Nvidis Shieldillä samoin 4K60 tilassa. Elisan purkki on firmiksessä 8.4.25-9, uudempaa ei löydy erikseen haettaessakaan.
Täysin sama juttu vaivannut Premium-boksia ja ongelma tuntuu vain yleistyvän koko ajan, nyt toistuu monta kertaa päivässä. Käynnistettäessä tv-kuva jää mustaksi mutta ääni kuuluu. Virtajohdon irrottaminen ainoa korjaava toimenpide. Oliko tähän korjaavaa päivitystä, boksi näyttää päivitysten olevan ajan tasalla?
Tätä vikatilannetta on seurattu erillisessä testiryhmässä ja testiryhmälle on tarkoitus huomenna päivittää uusin ohjelmistoversio. Pääset mukaan tähän ryhmään ilmoittamalla minulle yksityisviestinä digiboksisi MAC-osoitteen.
Tätä vikatilannetta on seurattu erillisessä testiryhmässä ja testiryhmälle on tarkoitus huomenna päivittää uusin ohjelmistoversio. Pääset mukaan tähän ryhmään ilmoittamalla minulle yksityisviestinä digiboksisi MAC-osoitteen.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.