Skip to main content
Vastattu

Vanhat maksut myöhässä esteenä osamaksulle

  • July 17, 2024
  • 2 kommenttia
  • 270 katselukerrat

Hei, minulla on joskus jäänyt puhelimen maksueriä maksamatta niin, että sopimus purkautui ja jouduin maksamaan loput kerralla. Loppulaskun maksoin kuitenkin ajallaan. Tästä aikaa noin vuosi.

Yritin nyt tilata osamaksulla n. 700e hintaista näyttöä eikä se onnistunut ilmeisesti tämän takia. 

Pystynköhän enään koskaan Elisalta mitään ostamaan osamaksulla? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei, minulla on joskus jäänyt puhelimen maksueriä maksamatta niin, että sopimus purkautui ja jouduin maksamaan loput kerralla. Loppulaskun maksoin kuitenkin ajallaan. Tästä aikaa noin vuosi.

Yritin nyt tilata osamaksulla n. 700e hintaista näyttöä eikä se onnistunut ilmeisesti tämän takia. 

Pystynköhän enään koskaan Elisalta mitään ostamaan osamaksulla? 

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää tilanne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

 Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

 

2 kommenttia

  • Vastaus
  • July 17, 2024

Hei, minulla on joskus jäänyt puhelimen maksueriä maksamatta niin, että sopimus purkautui ja jouduin maksamaan loput kerralla. Loppulaskun maksoin kuitenkin ajallaan. Tästä aikaa noin vuosi.

Yritin nyt tilata osamaksulla n. 700e hintaista näyttöä eikä se onnistunut ilmeisesti tämän takia. 

Pystynköhän enään koskaan Elisalta mitään ostamaan osamaksulla? 

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää tilanne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

 Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

 


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 18, 2024

Hei, minulla on joskus jäänyt puhelimen maksueriä maksamatta niin, että sopimus purkautui ja jouduin maksamaan loput kerralla. Loppulaskun maksoin kuitenkin ajallaan. Tästä aikaa noin vuosi.

Yritin nyt tilata osamaksulla n. 700e hintaista näyttöä eikä se onnistunut ilmeisesti tämän takia. 

Pystynköhän enään koskaan Elisalta mitään ostamaan osamaksulla? 

Olitko mahdollisesti asiakaspalveluun yhteydessä ja selvisikö?
Tervetuloa myös OmaYht@Drowsy! 😊