Skip to main content
Vastattu

Outlookin sähköpostien synkronointi

  • 17. helmikuuta 2025
  • 2 kommenttia
  • 128 katselukerrat

Outlook (New) lopetti jo pitköään toimineen synkronoinni sähköposteihini. En voi lähettää tai vastaanottaa posteja (Outlookissa). Vastaavasti toinen, myös Elisan sähköposti, toimii lähes vuorokauden viiveellä. Onko yleinen vika?

EDIT: 18.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Jaakop

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi EsaL58

Jostain kumman syystä synkronointi alkoi toimimaan “omatoimisesti”. Eli parin viikon vikatila korjaantui itekseen. Nyt toimii moitteetta. Tuon toisen postiosoitteeni viive johtui varmaankin Outlookin uudelllen asennuksen jäleisen aikavyöhykkeen korjaamattomuudesta.

Tämä ilmennyt vika näyttäisi johtuvan Outlook (New) ohjelman ongelmista, jotka sen tuen piiristä tunnustettiin.     

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

Jaakop
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 346 kommenttia
  • 18. helmikuuta 2025

Tuosta tarvisi tarkempia tietoja, jotta voisi koittaa auttaa. Onko käytössäsi yksi vai useampi sähköpostiosoite? Onko tämä Elisan sähköposti myös käytössä Outlookilla, vai jollain muulla sähköpostisovelluksella tai Webmaililla? Yleisestä viasta ei kuitenkaan ole kyse, sen verran tiedetään jo nyt. 👍
Tervetuloa OmaYhteisön ​@EsaL58 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 1 kommentti
  • Vastaus
  • 19. helmikuuta 2025

Jostain kumman syystä synkronointi alkoi toimimaan “omatoimisesti”. Eli parin viikon vikatila korjaantui itekseen. Nyt toimii moitteetta. Tuon toisen postiosoitteeni viive johtui varmaankin Outlookin uudelllen asennuksen jäleisen aikavyöhykkeen korjaamattomuudesta.

Tämä ilmennyt vika näyttäisi johtuvan Outlook (New) ohjelman ongelmista, jotka sen tuen piiristä tunnustettiin.