Nyt tuli viestiä lähettäessä uudenlainen virheilmoitus, joka esti viestin lähettämisen.

Mistähän mahtaisi olla kyse?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lauri54
Katso alkuperäinen viestiNyt tuli viestiä lähettäessä uudenlainen virheilmoitus, joka esti viestin lähettämisen.
Mistähän mahtaisi olla kyse?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lauri54
Katso alkuperäinen viestiNyt tuli viestiä lähettäessä uudenlainen virheilmoitus, joka esti viestin lähettämisen.
Mistähän mahtaisi olla kyse?
Tämmöistä on ollut joskus ennenkin.
https://yhteiso.elisa.fi/saehkoeposti-68/disallowed-helo-string-524808
@Snouppi Virheilmoitus tuli tänään klo 10 jälkeen. Mutta tämän viestisi herättelemänä kävin kokeilemassa, ja nyt viestit näyttävät lähtevän normaalisti ilman ongelmaa. Kiitos, jos joku on korjannut jotain!
Valitettavasti en tiedä, missä on OmaYhteisön profiilin yksityiset muistiinpanot.
Valitettavasti en tiedä, missä on OmaYhteisön profiilin yksityiset muistiinpanot.
Napauta ruudun oikeassa yläkulmassa olevaa käyttäjäkuvaketta (minulla tuo sokrateennaama) ja valitse valikosta “Oma profiili”.
Sieltä ne kaikki henk. koht. asetukset löytyvät.
Hei,
Olen mobiiliverkon takana, joten näen vain paikallisen ip-numeron. Ilmeisesti asia on kuitenkin toistaiseksi korjaantunyt. Palaan tarvittaessa asiaan. Kiitos!
Hei,
Nyt tuli taas tuo HELO-virheilmoitus. Eilen (ja aiempina päivinä) toimi ilman tuota ongelmaa.
Onko tuo virheilmotus tullu näkyviin molemmilla kerroilla samalla laitteella? Ja sillon kun sitä ei tullu, niin oliko sama laite käytössä? 🤔
Samantyyppisestä hommasta nimittäin täällä keskustelua, ja sillon koskenu vaan yhtä laitetta aloittajalla. Tuolla on myös vinkkiä siihen millä konstilla on saanu ton toimimaan. 🙂
Juuri näin, sama laite kaikilla kerroilla. Ei haluttaisi asennella softia uudelleen, jos sama vain välillä toimii ja välillä ei.
Eli jos kokeilet toisella laitteella niin ei oo ongelmaa? Laitakko vielä tuon asiakasnumeron sinne proofilin yksityisiin muistiinpanoihin. 😊
Olen nyt reissussa niin en pääse kokeilemaan toisella laitteella. Seurataan tilannetta.
Ongelman tilanne ratkesi: HELO-ilmoitus tulee, kun olen mobiiliverkolla yhteydessä Thunderbirdin kanssa. Kun olen kiinteän yhteyden kautta Thunderbirdillä yhteydessä Elisan postipalvelimeen, homma toimii. Muutta ei siis puhelimen tai mobiiliverkon kautta.
Mobiiliverkko on siis Elisan myös.
Sama ongelma on myös toisessa macissä, puolison omassa macbookissa.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi