Hei!
Osaisikohan joku auttaa minua? Minulla on ongelma kännykässä olevan Outlook appsin kanssa. Olen yhdistänyt appsiin eri sähköpostitilejä. Kaikki muut toimivat paitsi Elisan. Huomasin eilen, ettei se toimi. Viimeiset meilit ovat torstailta. Yritin saada sitä toimimaan, mutta en onnistunut, joten poistin sen. Tarkoitus oli linkittää tiliä IMAPina uudestaan, mutta en onnistu siinä. Asetukset ovat oikein (Elisan sivuilta tarkistettu), mutta tulee viesti: Palvelu on tällä hetkellä offline-tilassa. Yritä myöhemmin uudelleen. JOs ongelma toistuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun. (701). En ole asettanut mitään offlineksi. Meilit tulevat outlookiin tietokoneelle ja toimivat netissä, mutta tili ei yhdisty kännykän Outlookiin enää.
Hyvää päivän jatkoa!
Terveisin
Sanna
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Elisan experttien tämä pitäisi selvittää MS kanssa - ei muuten selviä. Eilen tuli vastaan kaveri, olla Android tabletissa sama ongelma. Muut IMAP postit toimivat, mutta ei siis Netikka. Asiakas ei voi asialle mitään.
Saattaa olla tarpeen. Jokos vikailmoitus on tehty?
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
PS. Jos postitili näkyy Oma Elisassa , niin kannattaisiko laittaa siihen Netikkaan edelleenohjaus sellaiseen postiin , joka sinulla puhelimella toimii , ainakin tilapäisesti.
Itsellänikin on useita postitilejä ja olen ne ohjannut kaikki yhteen tiliin ja luen sieltä kerralla.