INTERNETPALVELUPAKETTI

UKK: Internetpalvelupaketti eli maksullinen sähköpostisopimus

UKK: Internetpalvelupaketti eli maksullinen sähköpostisopimus

Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

337 kommenttia

Käyttäjätaso 7

`Tarkistin tilanteen ja muutos on vetämässä, mutta koska massa-ajo on laaja niin tuo tulee vähän viiveellä näkymään. Ennen laskun muodostumista kyllä, eli laskulle kerkiää oikein :) 


Kun sitä Postipalvelua ei aktivoitu 1.4.2020 kuten piti , vaan esim. 15.4.2020 tai milloin tuleekin , niin ensimmäinen laskutus ei voi olla koko kuukaudelta.

Käyttäjätaso 7

No niin.

Tänään se Sähköpostipalvelu-paketti sitten ilmestyi Oma Elisaan.

Palvelun piti aktivoitua 1.4. , mutta aktivoitui 6.4.

Vähennättekö yhden viikon hinnasta ensimmäisessä laskussa , kun palvelua ei ollut saatavilla tai itse asiassa se sisältyi laajakaistasopimukseen??

PS. Näkyy olevan kahdella eri nimellä toistaiseksi. Yhdessä kohtaa lukee Säköpostipalvelu ja toisessa Internetpalvelupaketti. No saattavat nimet vielä muuttua kuten edellä on kerrottu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedote muutoksesta on kerrottu jo ajoissa kirjeellä jossa päivämäärä nähtävillä, palvelu on myös koko ajan ollut saatavilla. Nimimuutos on vaiheessa eli jatkossa toi on Sähköpostipalvelu ja Internetpalvelupaketti katoaa historiaan :)

Käyttäjätaso 7

Tiedote muutoksesta on kerrottu jo ajoissa kirjeellä jossa päivämäärä nähtävillä, palvelu on myös koko ajan ollut saatavilla. Nimimuutos on vaiheessa eli jatkossa toi on Sähköpostipalvelu ja Internetpalvelupaketti katoaa historiaan :)


Ohhoh.

Siis tähän päivään asti sähköposti on kuulunut laajakaistaliittymään ja sen olen jo maksanut. Jos tarkoitat , että te laskutatte uudesta palvelusta takautuvasti  1.4. alkaen , niin silloin maksan saman palvelun kahteen kertaan. Jos muutos olisi tapahtunut kuunvaihteessa , niin silloin ehkä ymmärtäisin , mutta nyt en.

Millä perusteella te laskutatte samasta palvelusta sekä laajakaistasopimuksella  että sähköpostisopimuksella?? Se , että olette ilmoittaneet etukäteen tulevasta muutoksesta yksipuolisesti , ei tarkoita , että laskutus alkaa silloin. Käsittääkseni laskutus uudesta sopimuksesta voi alkaa vasta , kun se sopimus on aktivoitu eli tästä päivästä eteenpäin.

Perusteeksi ei riitä se , että töpeksitte itse sen muutoksen kanssa ettekä tehneet sitä silloin kuin oli ilmoitettu

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

1.4 alkaen sulla ei enää laajakaistaan tuo sähköposti ole kuulunut vaan se on ollut osa tuota Sähköpostipalvelua. Tästä on sulla todisteena se tiedote mikä jaeltiin muutoksesta ennakkoon. Se että tekninen massa-ajo viivästytti tuon muutoksen näkyvyyttä sulla itsepalvelussa eli OmaElisassa, ei käsittääkseni ole luonut mitään käyttökatkoa tai muuta konkreettista vaikutinta tuohon että miten sähköposti sulla toimii, vai oonko missannut jotain? Noissa on sopimuksen avauksella aikaleimana myös tuo 1.4 kuten pitäisikin. Olemme pahoillamme että tämä aiheuttaa näin paljon harmia ja hämmennystä, mutta pyrimme minimoimaan tämänlaiset harmit toki jatkossa paremmin!

Käyttäjätaso 7

1.4 alkaen sulla ei enää laajakaistaan tuo sähköposti ole kuulunut vaan se on ollut osa tuota Sähköpostipalvelua. Tästä on sulla todisteena se tiedote mikä jaeltiin muutoksesta ennakkoon. Se että tekninen massa-ajo viivästytti tuon muutoksen näkyvyyttä sulla itsepalvelussa eli OmaElisassa, ei käsittääkseni ole luonut mitään käyttökatkoa tai muuta konkreettista vaikutinta tuohon että miten sähköposti sulla toimii, vai oonko missannut jotain? Noissa on sopimuksen avauksella aikaleimana myös tuo 1.4 kuten pitäisikin. Olemme pahoillamme että tämä aiheuttaa näin paljon harmia ja hämmennystä, mutta pyrimme minimoimaan tämänlaiset harmit toki jatkossa paremmin!

Oma Elisassa ei ole mitään aikaleimaa  ko. sopimukselle ja en minä ole omakätisesti tai edes sähköisesti allekirjoittanut mitään uutta sopimusta. Joku yksipuolinen ilmoituskirje ei ole sopimus. Olemassa olevien sopimusten hintoja te voitte nostaa , mutta uusi sopimus edellyttää molempien osapuolten allekirjoituksia. Kyse on juridiikasta.

No eipä ole kyllä avauspäivämäärää muissakaan , mutta on tosin tilausvahvistukset , missä sopimuksen avauspäivä näkyy.

Tästä ei mitään tilausvahvistusta ole , josta avauspäiväys näkyisi.

PS. Minulle koko muutos ei tuonut mitään uutta , vaan on pelkkä hinnan korotus. Kaipa sitten on ryhdyttävä siirtämään posteja muualle.

 

Muutitte 1.4 netikka sähköpostit maksulliseksi. Hintaan pitäisi sisältyä roskapostin suodatus. Sehän ei näköjään toimi sitten alkuunkaan. Olen lisäillyt filtteriin myös avainsanoja jotka pitäisi blokkautua pois - ei toimi. Jos jotain niin roskapostia tulee nyt vielä hieman enemmän kuin ennen maksulliseksi muuttamista. Eikös tämä ole jopa niin, että ette pysty toimittamaan lupaamaanne palvelua, joka on myös maksullinen. Eli rahat takaisin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Muutitte 1.4 netikka sähköpostit maksulliseksi. Hintaan pitäisi sisältyä roskapostin suodatus. Sehän ei näköjään toimi sitten alkuunkaan. Olen lisäillyt filtteriin myös avainsanoja jotka pitäisi blokkautua pois - ei toimi. Jos jotain niin roskapostia tulee nyt vielä hieman enemmän kuin ennen maksulliseksi muuttamista. Eikös tämä ole jopa niin, että ette pysty toimittamaan lupaamaanne palvelua, joka on myös maksullinen. Eli rahat takaisin?

Moro @Hannunet ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Roskapostisuodattimen käytössä kannattaa käyttää jokereita (esim “laina*” säännöllä saa “lainaa”, “lainahakemus”, “lainasto” jne estettyä), toinen huomioitava on lähettäjien estelyn suhteen että nykyisin harvemmin siinä viestissä näkyvä osoite  on se oikea lähettäjä ja todelilnen lähettäjä löytyykin headerien kautta

1.4 alkaen sulla ei enää laajakaistaan tuo sähköposti ole kuulunut vaan se on ollut osa tuota Sähköpostipalvelua. Tästä on sulla todisteena se tiedote mikä jaeltiin muutoksesta ennakkoon. Se että tekninen massa-ajo viivästytti tuon muutoksen näkyvyyttä sulla itsepalvelussa eli OmaElisassa, ei käsittääkseni ole luonut mitään käyttökatkoa tai muuta konkreettista vaikutinta tuohon että miten sähköposti sulla toimii, vai oonko missannut jotain? Noissa on sopimuksen avauksella aikaleimana myös tuo 1.4 kuten pitäisikin. Olemme pahoillamme että tämä aiheuttaa näin paljon harmia ja hämmennystä, mutta pyrimme minimoimaan tämänlaiset harmit toki jatkossa paremmin!

Vähän samantapainen ongelma täälläkin. Jo maaliskuussa lopettelin internet-palvelupaketit olevinaan etukäteen. Pelkkä laajakaista jäi ja sen alla oli pari käyttämätöntä laatikkoa. Olin olevinaan tyhjentänyt ne jne. valmistellut siihen kuntoon ettei niitä enää tarvita. Nyt nuo olikin sitten  pystytetty jo uusio internet-palvelupaketti noille “haamulaatikoille” ja laitettu se huhtikuun laskuun.

Eikä noita pysty nyt OmaElisasta irtisanomaan vasta kuin kahden viikon päästä. Ehkä näin unta, mutta kuvittelin että nämä sai irtisanoa ilman irtisanomisaikaa. Käytännössä mahdotonta kun “perustettiin” tuo uusi internet-palvelupaketti heti 1.4. ilman että siitä edes tuli mitään ilmoitusta mihinkään. Ja etukäteen noita ei voinutkaan irtisanoa.

Periaatteessa palvelusta jota en ole tilannut enkä käyttänyt ja jolle ei ole annettu mahdollisuutta irtisanoakaan etukäteen/ajoissa en kyllä maksa mitään. Meneekö tämä 2,90€ nyt sitten perintään? ;-)

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @Vastarannan kiiski ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Pahoitteluni että tuo sopimus muodostui vaikka ei pitänyt 😞 Korjaillaan sopimus pois sekä sopimuksista ja laskulta toki! Lisäiletkö tätä varten profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot niin päästään tsekkaamaan tilanne kuntoon? :) 

Kiitos @Patomiäs, profiili päivitetty.

 

  • Minulla on 8 laatikkoa kaikkinensa, tuleeko mulle nyt kaksi sopimusta maksettavaksi?

Ei tule :blush:  Vanhojen asiakkaiden etuna kun noita koostellaan niin laitellaan maks 15kpl yhteen sopimukseen laatikoita, uusissa sopimuksissa tuo raja on se 5kpl kuten tähänkin asti :blush:

Hoi,

Minulle ilmesty toinen säköpostisopimus Omaelisaan ja tätä laskutetaan nyt laajakaistan laskulla, vuoden alusta olen jo yhtä sähköpostisopimusta maksanut! Mitenkäs tässä nyt näin kävi?

Itselläni on suorastaan neljä laatikkoa aktivoituna, yksi Nic nettiyhteyden peruja ja kolme kaapelimodeemiyhteyden kylkiäistä.

asikasnumeroita asetettu

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
  • Minulla on 8 laatikkoa kaikkinensa, tuleeko mulle nyt kaksi sopimusta maksettavaksi?

Ei tule :blush:  Vanhojen asiakkaiden etuna kun noita koostellaan niin laitellaan maks 15kpl yhteen sopimukseen laatikoita, uusissa sopimuksissa tuo raja on se 5kpl kuten tähänkin asti :blush:

Hoi,

Minulle ilmesty toinen säköpostisopimus Omaelisaan ja tätä laskutetaan nyt laajakaistan laskulla, vuoden alusta olen jo yhtä sähköpostisopimusta maksanut! Mitenkäs tässä nyt näin kävi?

Itselläni on suorastaan neljä laatikkoa aktivoituna, yksi Nic nettiyhteyden peruja ja kolme kaapelimodeemiyhteyden kylkiäistä.

asikasnumeroita asetettu

 

No johan nyt! Laitatko asiasta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin katsotaan asiat läpi vielä tarkemmin? :slight_smile:

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Mulle kävi ihan samalla tavalla. Olisi pitänyt ymmärtää irtisanoa jokin internetpalvelupaketti, mutta liian tyhmänä Elisan asiakkaana en tätä ymmärtänyt ja kuvittelin, että pelkkä sähköpostin lopettaminen riittää. Tämä kyllä muistetaan kun liittymiä kilpailutan. 

Käyttäjätaso 7

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...


Näin siinä kirjeessä sanotaan , jos palvelu muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen:

Mikäli et tarvitse palveluita jatkossa

Jos et halua jatkaa sähköpostisi ja kotisivujesi käyttöä , niin voit irtisanoa ne ilman irtisanomisaikaa viimeistään 31.3.2020. Tällöin sähköpostisi ja kotisivusi hävitetään eikä palvelusi muutu maksulliseksi Internetpalvelupaketiksi. Mikäli sinulla on käytössäsi sekä sähköposti että kotisivutila , huomaathan irtisanoa molemmat.

Irtisanomisen voit tehdä Oma Elisassa kohdassa Sähköposti/Poista Sähköpostitili ja Kotisivut/Poista Kotisivut……

 

Edit: Huomasinpa , että ei minulla ainakaan kotisivujen osalta ole mitään poistokohtaa. Sähköposille kyllä on. No nämä Elisan ohjeet ja kirjeet eivät aina ole ihan totuudenmukaisia.

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...


Näin siinä kirjeessä sanotaan , jos palvelu muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen:

Mikäli et tarvitse palveluita jatkossa

Jos et halua jatkaa sähköpostisi ja kotisivujesi käyttöä , niin voit irtisanoa ne ilman irtisanomisaikaa viimeistään 31.3.2020. Tällöin sähköpostisi ja kotisivusi hävitetään eikä palvelusi muutu maksulliseksi Internetpalvelupaketiksi. Mikäli sinulla on käytössäsi sekä sähköposti että kotisivutila , huomaathan irtisanoa molemmat.

Irtisanomisen voit tehdä Oma Elisassa kohdassa Sähköposti/Poista Sähköpostitili ja Kotisivut/Poista Kotisivut……

 

Hmm, halusin eroon sähköpostista ja poistin kaikki sähköpostitilit. Silti syntyi sopimus maksullisesta sähköpostista. Spostin osalta en silloin irtisanomisnappia nähnyt. Tänään se oli siellä ja käytin sitä. Olenko itse toiminut sekavasti vai onko tuossa jokin kohta prosessissa Elisalla mennyt pieleen?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...


Näin siinä kirjeessä sanotaan , jos palvelu muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen:

Mikäli et tarvitse palveluita jatkossa

Jos et halua jatkaa sähköpostisi ja kotisivujesi käyttöä , niin voit irtisanoa ne ilman irtisanomisaikaa viimeistään 31.3.2020. Tällöin sähköpostisi ja kotisivusi hävitetään eikä palvelusi muutu maksulliseksi Internetpalvelupaketiksi. Mikäli sinulla on käytössäsi sekä sähköposti että kotisivutila , huomaathan irtisanoa molemmat.

Irtisanomisen voit tehdä Oma Elisassa kohdassa Sähköposti/Poista Sähköpostitili ja Kotisivut/Poista Kotisivut……

 

Hmm, halusin eroon sähköpostista ja poistin kaikki sähköpostitilit. Silti syntyi sopimus maksullisesta sähköpostista. Spostin osalta en silloin irtisanomisnappia nähnyt. Tänään se oli siellä ja käytin sitä. Olenko itse toiminut sekavasti vai onko tuossa jokin kohta prosessissa Elisalla mennyt pieleen?

Laitatko vaikka asiakasnumeroasi tonne sun profiilin yksityisiin tietoihin niin vilkaistaan. 
Jos sähköpostin irtisanoo OmaElisassa niin sen tulisi myös lakata toimimasta. :)

Käyttäjätaso 7

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...


Näin siinä kirjeessä sanotaan , jos palvelu muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen:

Mikäli et tarvitse palveluita jatkossa

Jos et halua jatkaa sähköpostisi ja kotisivujesi käyttöä , niin voit irtisanoa ne ilman irtisanomisaikaa viimeistään 31.3.2020. Tällöin sähköpostisi ja kotisivusi hävitetään eikä palvelusi muutu maksulliseksi Internetpalvelupaketiksi. Mikäli sinulla on käytössäsi sekä sähköposti että kotisivutila , huomaathan irtisanoa molemmat.

Irtisanomisen voit tehdä Oma Elisassa kohdassa Sähköposti/Poista Sähköpostitili ja Kotisivut/Poista Kotisivut……

 

Hmm, halusin eroon sähköpostista ja poistin kaikki sähköpostitilit. Silti syntyi sopimus maksullisesta sähköpostista. Spostin osalta en silloin irtisanomisnappia nähnyt. Tänään se oli siellä ja käytin sitä. Olenko itse toiminut sekavasti vai onko tuossa jokin kohta prosessissa Elisalla mennyt pieleen?


Jos poistit sähköpostitilit viimeistään 31.3.2020 ja maksullinen versio alkoi 1.4.2020 , niin siltä osin sinä mielestäni teit ihan oikein. 31.3.2020 saakka postit kuuluivat laajakaistaan eikä siellä erikseen ollut mitään muuta poistonappia sähköpostipalvelulle. Jos sinulla on myös kotisivutila , niin sitä ei ymmärtääksen ole ikinä voinut Oma Elisassa poistaa , vaan ainoastaan aspan kautta.

Sekavia ovat Elisan ohjeet.

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...


Näin siinä kirjeessä sanotaan , jos palvelu muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen:

Mikäli et tarvitse palveluita jatkossa

Jos et halua jatkaa sähköpostisi ja kotisivujesi käyttöä , niin voit irtisanoa ne ilman irtisanomisaikaa viimeistään 31.3.2020. Tällöin sähköpostisi ja kotisivusi hävitetään eikä palvelusi muutu maksulliseksi Internetpalvelupaketiksi. Mikäli sinulla on käytössäsi sekä sähköposti että kotisivutila , huomaathan irtisanoa molemmat.

Irtisanomisen voit tehdä Oma Elisassa kohdassa Sähköposti/Poista Sähköpostitili ja Kotisivut/Poista Kotisivut……

 

Hmm, halusin eroon sähköpostista ja poistin kaikki sähköpostitilit. Silti syntyi sopimus maksullisesta sähköpostista. Spostin osalta en silloin irtisanomisnappia nähnyt. Tänään se oli siellä ja käytin sitä. Olenko itse toiminut sekavasti vai onko tuossa jokin kohta prosessissa Elisalla mennyt pieleen?

Laitatko vaikka asiakasnumeroasi tonne sun profiilin yksityisiin tietoihin niin vilkaistaan. 
Jos sähköpostin irtisanoo OmaElisassa niin sen tulisi myös lakata toimimasta. :)


Laitoin, kiitos avusta! Harmi, kun ei taida itse nähdä mitään lokia, milloin tuon muutoksen tein.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei, Mikäs tuon kirjeen sanamuoto olikaan? En nyt löydä sitä. Mielestäni siinä sanottiin, että jos postilaatikot poistaa, niin sopimusta ei synny. Nyt kun katsoin laskua, niin siellä oli veloitus 2,90€/kk. Elisan asiakaspalvelija käski vain päättämään sopimuksen. Meinas hermo mennä, mutten ruvennut räyhäämään, kun ei ollut kirjettä kädessä...


Näin siinä kirjeessä sanotaan , jos palvelu muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen:

Mikäli et tarvitse palveluita jatkossa

Jos et halua jatkaa sähköpostisi ja kotisivujesi käyttöä , niin voit irtisanoa ne ilman irtisanomisaikaa viimeistään 31.3.2020. Tällöin sähköpostisi ja kotisivusi hävitetään eikä palvelusi muutu maksulliseksi Internetpalvelupaketiksi. Mikäli sinulla on käytössäsi sekä sähköposti että kotisivutila , huomaathan irtisanoa molemmat.

Irtisanomisen voit tehdä Oma Elisassa kohdassa Sähköposti/Poista Sähköpostitili ja Kotisivut/Poista Kotisivut……

 

Hmm, halusin eroon sähköpostista ja poistin kaikki sähköpostitilit. Silti syntyi sopimus maksullisesta sähköpostista. Spostin osalta en silloin irtisanomisnappia nähnyt. Tänään se oli siellä ja käytin sitä. Olenko itse toiminut sekavasti vai onko tuossa jokin kohta prosessissa Elisalla mennyt pieleen?

Laitatko vaikka asiakasnumeroasi tonne sun profiilin yksityisiin tietoihin niin vilkaistaan. 
Jos sähköpostin irtisanoo OmaElisassa niin sen tulisi myös lakata toimimasta. :)


Laitoin, kiitos avusta! Harmi, kun ei taida itse nähdä mitään lokia, milloin tuon muutoksen tein.

Hmm.. Laittaisitko asiasta vielä yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin voitaisiin tuo sähköpostin osuus katsoa nyt vielä tarkemmin läpi sopimuksen osalta? :slight_smile:

Näitä viimeisimpiä viestejä tässä keskustelussa lukiessa ei yhtään kaduta että irtisanoin tänään kaikki Elisan palvelut. Tiedän itse lähipiiristäni tapauksen (ja olen myös nähnyt todisteet) jossa kävi juuri niin ettei sähköpostipalvelu loppunut vaikka se irtisanottiin ajoissa. Onneksi hän sai hoidettua asian soittamalla asiakapalveluun. Täytyykin varmistaa että nuo minun kaikki irtisanotut palvelut myös loppuvat. 

Täällä sama juttu, pidin huolen että viimeisetkin roskaposti-imurit, eli elisan sähköpostilaatikot oli poistettuna maaliskuussa ja silti laskussa huhtikuulta 2,90€ maksu. Sopimus jota en ole koskaan tehnyt, on päivätty 1.4.2020. On kyllä mennyt niin pieleen tämän palvelun muutos että olisi kuluttaja-asiamiehelle selvitettävää. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Täällä sama juttu, pidin huolen että viimeisetkin roskaposti-imurit, eli elisan sähköpostilaatikot oli poistettuna maaliskuussa ja silti laskussa huhtikuulta 2,90€ maksu. Sopimus jota en ole koskaan tehnyt, on päivätty 1.4.2020. On kyllä mennyt niin pieleen tämän palvelun muutos että olisi kuluttaja-asiamiehelle selvitettävää. 

Tota olikin näköjään jo toista kautta selvitelty sun osalta 🙂 Pahoitteluni kämmistä mikä järjestelmälle sattui :(

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

Näen tässä uuden maksun implementaatiossa kaksi skenaariota. 1. Elisalla ei ole ymmärretty siitä tulevaa badwilliä. 2. Arvio on tehty ja pidetty vahinkoa hyväksyttävänä. Veikkaan jälkimmäistä, koska ARPU.