Vastattu

Wippies-sähköpostitilin tilanne

  • 25 June 2021
  • 1 kommentti
  • 87 katselukerrat

Minulla on Wippies-projektin perintönä ‘wippies.com’ email-osoite ollut käytössä ja sen piti olla ilmainen mutta nyt on Elisalta tullut paperilasku siitä että minulla muka olisikin Elisa sähköpostipalvelu (maksullinen) käytössä. Mutta mitään sopimusta tästä ei ole tehty tai ehdotettu. Viimeinen viesti omaan ‘wippies.com’ osoitteeseeni Elisalta asiassa on vuodelta 2016 :

“Yhtenäistämme Elisan sähköpostipalveluita ja tuomme Wippies-sähköpostilaatikkoosi uuden ominaisuuden, joka poistaa yli kaksi viikkoa vanhat viestit automaattisesti roskakorikansiosta (Trash) ja roskapostikansiosta (Spam). Uusi ominaisuus tulee käyttöön 9.1.2017 alkaen. Tämän ansiosta turhat sähköpostit eivät vie sähköpostilaatikkosi tilaa.

Ystävällisin terveisin,

Elisa”

Vähän aiemmin :

Muutamme Wippies-sähköpostipalvelun myöhemmin Elisa sähköpostipalveluksi. Tiedotamme sinua asiasta sähköpostitse hyvissä ajoin ennen muutosta.

 
 


Näyttää siltä että Elisassa halutaan laskuttaa sähköpostipalvelusta jonka osoitteesta ei ole edes tietoa jotta tiedotteet ja laskut voisi lähettää siihen.

Wippies-tunnuksilla en ole päässyt katsomaan tietojani OmaElisa palvelusta joten loin tismalleen samoilla tiedoilla Elisa-tunnuksen mutta mitään laskuja ei näyttäisi olevan avoinna. Laskussa on mainittu sopimusnumero “xxxxxxx”.  Mikähän sekoilu tähän juttuun liittyy?

 

Piilotettu sopimusnumero -roopeg

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 28 June 2021, 10:36

Moi @karuottu! Meillä on tosiaan jo toista vuotta ollut menossa vaiheittain sähköpostipalveluiden osalta hieman isompi mullistus. Lisätietoja voi lukea esimerkiksi täältä. Lähtökohta on se, että kaikki sähköpostipalvelut muuttuvat pikkuhiljaa maksullisiksi, ilman poikkeuksia. Totta kai pyrimme ensisijaisesti tavoittamaan sähköpostin käyttäjät ja näistä muutoksista lähetelläänkin runsaasti kirjeitä ja sähköpostiviestejä. Jos haluat, että katsotaan tilannetta vielä tarkemmin juuri sinun sähköpostisi osalta, voit laittaa meille yksityisviestiä, tai ottaa asiakaspalveluun yhteyttä haluamallasi yhteydenottotavalla:relaxed:

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Moi @karuottu! Meillä on tosiaan jo toista vuotta ollut menossa vaiheittain sähköpostipalveluiden osalta hieman isompi mullistus. Lisätietoja voi lukea esimerkiksi täältä. Lähtökohta on se, että kaikki sähköpostipalvelut muuttuvat pikkuhiljaa maksullisiksi, ilman poikkeuksia. Totta kai pyrimme ensisijaisesti tavoittamaan sähköpostin käyttäjät ja näistä muutoksista lähetelläänkin runsaasti kirjeitä ja sähköpostiviestejä. Jos haluat, että katsotaan tilannetta vielä tarkemmin juuri sinun sähköpostisi osalta, voit laittaa meille yksityisviestiä, tai ottaa asiakaspalveluun yhteyttä haluamallasi yhteydenottotavalla:relaxed:

Osallistu keskusteluun