Miksi sain laskun ruutuplussasta viikon käytön jälkeen vaikka oiti olla ilmainen kuukausi?
EDIT: 13.2.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Miksi sain laskun ruutuplussasta viikon käytön jälkeen vaikka oiti olla ilmainen kuukausi?
EDIT: 13.2.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne
Ole halutessasi yhteydessä asiakaspalveluun. Välillä noita kampanjoita lisätään pienellä viiveellä ja saattaa käydä niin, että lasku ehtii muodostua normaalihinnalla, riippuen missä laskutuserässä asiakas on.
Laskutuseriä on useita olemassa.
Laskutus oikaistuu kyllä seuraavalle laskulle, jos tuollaisesta on kyse.
Kannattaa myös laskuerittelystä katsoa, miltä ajanjaksolta veloitus on muodostunut.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi