Vastattu

Sisu elokuvassa ei tekstitystä

  • 6 August 2023
  • 8 kommenttia
  • 347 katselukerrat

Ostin Elisa Viihde Viaplaylta Sisu-elokuvan ja kas, elokuvassa ei ole tekstitystä 😂 Suomalaisessa, englanninkielisessä elokuvassa ei löydy suomalaista (eikä mitään muutakaan) tekstitystä mutta joka ainoassa muussa palvelussa kyllä löytyy - valitettavasti tulikin valittua ostopaikaksi tämä. Joutuu näemmä tilata fyysisen version, just kun ajatteli siirtyä digileffoihin. Eipä sittenkään...

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 8 August 2023, 15:25

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Saman asian huomasin eilen. Ostin leffan ja ei saatu teksitystä päälle millään. Muissa ohjelmissa ja elokuvissa Viaplaylla tekstitys näkyi? 
On aika paljon maksettu eli 14 eur siitä, ettet voi katsoa tuota elokuvaa, ellet osaa myös saksaa ja tietysti hyvin englantia. 
Voiko tämän tekstitys asian saada kuntoon? asap?

Lisäyksenä vielä tuohon, että katsomme mieheni  kanssa aika paljon leffoja ja ostetaan myös. Jos tätä tekstitys asiaa ei saada kuntoon, niin pakko miettiä elokuvien ostamista muualta. 

Käyttäjätaso 7

Tuoltahan voi kysäistä:

https://help.viaplay.com/fi/request/?token=2637ba6162

“Kerro meille mitä yhteydenottosi koskee valitsemalla alla olevasta valikosta sopiva vaihtoehto.”

Käy vaan kaikki vaiheet läpi, ja klikkaa punaista

ota yhteyttä meihin- nappia sivun alhaalla, niin päsee Chattiinkin.

 

Sisu-elokuvan tekstityksessä on ongelmia ja asiakaspalvelu ei tiennyt, milloin asia saadaan kuntoon. Onneksi lupasivat rahani takaisin elokuvasta. 

Käyttäjätaso 7

Sisu-elokuvan tekstityksessä on ongelmia ja asiakaspalvelu ei tiennyt, milloin asia saadaan kuntoon. Onneksi lupasivat rahani takaisin elokuvasta. 

Erinomaisen hyvä juttu, ettei mitään häviötä tullut.

Juu otin yhteyttä ja vastaus oli että "meillä näemmä ei oo tekstejä tuohon". Ohhoh. Pitää kai ottaa uudestaan yhteyttä...

Käyttäjätaso 7

Juu otin yhteyttä ja vastaus oli että "meillä näemmä ei oo tekstejä tuohon". Ohhoh. Pitää kai ottaa uudestaan yhteyttä...

Asiakaspalvelijoita on kyllä moneen lähtöön.

Ota vaan uudestaan yhteyttä, niin monta kertaa kun tarvis, kunnes

tulee se oikea vastaan ja saat rahat takaisin.

Vaatii joskus vähän sinnikkyyttä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Elisa Viihde Viaplayn leffakatalogin ostoleffa Sisussa oli tosiaan tekstityksissä vikaa, jonka vuoksi suomitekstitykset eivät näkyneet. Nyt tekstitykset toimivat jälleen. 😊 

Tiedoksi erityisesti @mysteria ja @Leffamummo! Pahoittelut vielä omasta puolestani, että tekstitykset eivät pelittäneet heti kättelyssä. 🙏🏼

Osallistu keskusteluun