Skip to main content
Vastattu

Sisu elokuvassa ei tekstitystä


Ostin Elisa Viihde Viaplaylta Sisu-elokuvan ja kas, elokuvassa ei ole tekstitystä 😂 Suomalaisessa, englanninkielisessä elokuvassa ei löydy suomalaista (eikä mitään muutakaan) tekstitystä mutta joka ainoassa muussa palvelussa kyllä löytyy - valitettavasti tulikin valittua ostopaikaksi tämä. Joutuu näemmä tilata fyysisen version, just kun ajatteli siirtyä digileffoihin. Eipä sittenkään...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki

Elisa Viihde Viaplayn leffakatalogin ostoleffa Sisussa oli tosiaan tekstityksissä vikaa, jonka vuoksi suomitekstitykset eivät näkyneet. Nyt tekstitykset toimivat jälleen. 😊 

Tiedoksi erityisesti @mysteria ja @Leffamummo! Pahoittelut vielä omasta puolestani, että tekstitykset eivät pelittäneet heti kättelyssä. 🙏🏼

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

8 kommenttia

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023

Saman asian huomasin eilen. Ostin leffan ja ei saatu teksitystä päälle millään. Muissa ohjelmissa ja elokuvissa Viaplaylla tekstitys näkyi? 
On aika paljon maksettu eli 14 eur siitä, ettet voi katsoa tuota elokuvaa, ellet osaa myös saksaa ja tietysti hyvin englantia. 
Voiko tämän tekstitys asian saada kuntoon? asap?


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023

Lisäyksenä vielä tuohon, että katsomme mieheni  kanssa aika paljon leffoja ja ostetaan myös. Jos tätä tekstitys asiaa ei saada kuntoon, niin pakko miettiä elokuvien ostamista muualta. 


  • 4637 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023

Tuoltahan voi kysäistä:

https://help.viaplay.com/fi/request/?token=2637ba6162

“Kerro meille mitä yhteydenottosi koskee valitsemalla alla olevasta valikosta sopiva vaihtoehto.”

Käy vaan kaikki vaiheet läpi, ja klikkaa punaista

ota yhteyttä meihin- nappia sivun alhaalla, niin päsee Chattiinkin.

 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023

Sisu-elokuvan tekstityksessä on ongelmia ja asiakaspalvelu ei tiennyt, milloin asia saadaan kuntoon. Onneksi lupasivat rahani takaisin elokuvasta. 


  • 4637 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023
Leffamummo kirjoitti:

Sisu-elokuvan tekstityksessä on ongelmia ja asiakaspalvelu ei tiennyt, milloin asia saadaan kuntoon. Onneksi lupasivat rahani takaisin elokuvasta. 

Erinomaisen hyvä juttu, ettei mitään häviötä tullut.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023

Juu otin yhteyttä ja vastaus oli että "meillä näemmä ei oo tekstejä tuohon". Ohhoh. Pitää kai ottaa uudestaan yhteyttä...


  • 4637 kommenttia
  • 7. elokuuta 2023
mysteria kirjoitti:

Juu otin yhteyttä ja vastaus oli että "meillä näemmä ei oo tekstejä tuohon". Ohhoh. Pitää kai ottaa uudestaan yhteyttä...

Asiakaspalvelijoita on kyllä moneen lähtöön.

Ota vaan uudestaan yhteyttä, niin monta kertaa kun tarvis, kunnes

tulee se oikea vastaan ja saat rahat takaisin.

Vaatii joskus vähän sinnikkyyttä.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • Vastaus
  • 8. elokuuta 2023

Elisa Viihde Viaplayn leffakatalogin ostoleffa Sisussa oli tosiaan tekstityksissä vikaa, jonka vuoksi suomitekstitykset eivät näkyneet. Nyt tekstitykset toimivat jälleen. 😊 

Tiedoksi erityisesti @mysteria ja @Leffamummo! Pahoittelut vielä omasta puolestani, että tekstitykset eivät pelittäneet heti kättelyssä. 🙏🏼


Osallistu keskusteluun