Olin vaihtamassa OmaElisassa uutta sähköpostiosoitetta, kun puhelimeen tuli yhtäkkiä viesti, että mobiilivarmenne on suljettu liittymästäni. Kun yritin rekisteröidä sen uudelleen varmenne.elisa.fi:ssä, tuli vain virheilmoitus “SIM-kortilla on ollut mobiilivarmenne, joka on suljettu. SIM-kortti pitää vaihtaa ennen uuden mobiilivarmenteen rekisteröimistä.” Onko tällainen normaali käytäntö sähköpostiosoitteen vaihdon yhteydessä? En kirjautunut OmaElisaan mobiilivarmenteella (vaan tunnuksella ja salasanalla) enkä muutenkaan käyttänyt sitä mitenkään näiden toimenpiteiden yhteydessä.
Mobiilivarmenne suljetaan yllättäen kun vaihdan sähköpostiosoitetta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi
Moikka
Ikävä kuulla, että tuon kanssa on mutka tullut matkaan. Se on lähes noin niin kuin Kimblez kuvasi, mutta tuo ilmoitushan se olisi tärkein, että palvelu voi katketa muutoksesta. Vien tästä palautteen eteenpäin. Hyvä, että oletkin saanut asiaa myös eteenpäin ja kortti onkin tulossa jo. 💪
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi