Vastattu

Viaplayn kirjautumistunnus ei ole tullut

  • 5 heinäkuu 2020
  • 87 kommenttia
  • 2572 katselukerrat

Olen Elisa Aition  tilaaja. En ole saanut  5.7. klo 18.00 mennessä sähköpostia, jossa on kirjautumislinkki Viaplayhin. Mihin voin lähettää sopimusnumeroni ja s-postin osoitteen, jotta voin aktivoida Viaplayn?

 

Olen tarkistanut roskakorin ja roskapostit, viesti ei ole siellä.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 6 heinäkuu 2020, 11:13

Hei! Eli olette tarkistaneet roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?

 

Olettehan tarkistaneet ne sähköpostiosoitteet jotka on OmaElisassa teidän yhteystietona? 🤔

 

Lisäilettekö teidän OmaYhteisö-profiileihin asiakasnumeronne niin voin tarkistaa noiden sopimusten tilan ja uudelleenlähettää aktivointilinkit.

Katso alkuperäinen viesti

87 kommenttia

Eipä ole tullut minullekkaan

ei tännekkään :(

Käyttäjätaso 3

ei ole tullut meillekään mitään tämmöistä sähköpostia!

Viaplayn sivuilla on tällainen sivusto mutta se vaatii sen aktivointi tunnuksen, jota nyt ei ole tullut,

Aktivoi Viaplay

Onko sinulla Viasat- tai Viaplay-tilaus Elisalta? Aktivoi Viaplay käyttöösi ja tarkista tilaukseesi kuuluva sisältö.

Ei ole tännekään tullut viaplay tunnuksia. Onko joku saanut? Ihme juttu kun juuri sen takia tilasin, pitänee perua tilaus.

Mullekaan ei ole tullut linkkiä, vaikka 30.6. tuli säpo, jossa sanottiin, että 5.7. mennessä tulee...

Käyttäjätaso 5

Hei! Eli olette tarkistaneet roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?

 

Olettehan tarkistaneet ne sähköpostiosoitteet jotka on OmaElisassa teidän yhteystietona? 🤔

 

Lisäilettekö teidän OmaYhteisö-profiileihin asiakasnumeronne niin voin tarkistaa noiden sopimusten tilan ja uudelleenlähettää aktivointilinkit.

Moi.

Ei oo roskapostissa eikä spämissä eikä muuallakaan aktivointilinkkiä. Voisitteko lähettää sen vaikka tekstiviestinä, kun ei se näytä muuten tulevan läpi?

 

Ei ole missään roskaposteissa, eikä muuallakaan. Ei myöskään vanhassa säpossani, joka ei kylläkään ole yhteystietonakaan.

Samoin tänne ei ole aktivointimeili löytänyt perille. 

Hei! Eli olette tarkistaneet roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?

 

Olettehan tarkistaneet ne sähköpostiosoitteet jotka on OmaElisassa teidän yhteystietona? 🤔

 

Lisäilettekö teidän OmaYhteisö-profiileihin asiakasnumeronne niin voin tarkistaa noiden sopimusten tilan ja uudelleenlähettää aktivointilinkit.

Hei! Kaikki säilöt on tarkistettu,  viestiä ei ole. Profiilissani on nyt Elisan asiakasnumero. Sähköposti on sama.

Lahtius1

S-postin kansiot on tarkistettu, eikä löydy viestiä. Asiakasnumero on nyt profiilissa.

Käyttäjätaso 5

Hei! Eli olette tarkistaneet roskaposti-, spammi- ja muut suodatetut kansiot?

 

Olettehan tarkistaneet ne sähköpostiosoitteet jotka on OmaElisassa teidän yhteystietona? 🤔

 

Lisäilettekö teidän OmaYhteisö-profiileihin asiakasnumeronne niin voin tarkistaa noiden sopimusten tilan ja uudelleenlähettää aktivointilinkit.

Hei! Kaikki säilöt on tarkistettu,  viestiä ei ole. Profiilissani on nyt Elisan asiakasnumero. Sähköposti on sama.

Lahtius1

S-postin kansiot on tarkistettu, eikä löydy viestiä. Asiakasnumero on nyt profiilissa.

@Lahtius1 , @Anskuzi , @AnskuP & @Märre7 Kokeilin nyt lähettää tuon aktivointilinkin uudelleen sähköposteihinne, niin löytyykö nyt tuota meiliä pää- tai roskapostikansiosta? :)

Nyt tuli normaalipostiin. Kiitos!

Nyt  toimii. Mulla oli ensin VPN päällä. Otin sen pois, homma hoitui. Kiitos.

Normi postiin tuli nyt, mutta testaan pääsen vasta illalla.

Lienee turhaa sanoakaan, mutta ei ole minullekaan tullut Viaplayn aktivointilinkkiä ja kyllä, olen tarkistanut roskapostikansion eikä ole sielläkään.

Olen Aition tilaaja enkä minäkään ole saanut Viaplayn aktivointitunnusta. On tarkistettu roskapostit ym.

Käyttäjätaso 5

Lienee turhaa sanoakaan, mutta ei ole minullekaan tullut Viaplayn aktivointilinkkiä ja kyllä, olen tarkistanut roskapostikansion eikä ole sielläkään.

Ei ole turhaa @Ra_ma-la , koitetaan lähettää uudelleen :) Lisäiletkö vielä asiakasnumerosi profiiliisi?

Käyttäjätaso 5

Olen Aition tilaaja enkä minäkään ole saanut Viaplayn aktivointitunnusta. On tarkistettu roskapostit ym.

Lähetin tuon Viaplayn aktivointilinkin nyt uudelleen sähköpostiisi. :)

Ei ole tullut  minullekkaan Viaplayn aktivointitunnusta,roskapostit yms. tarkastettu.Profiilistani löytyy asiakasnumero.

 

 

Olen Aition tilaaja enkä minäkään ole saanut Viaplayn aktivointitunnusta. On tarkistettu roskapostit ym.

Lähetin tuon Viaplayn aktivointilinkin nyt uudelleen sähköpostiisi. :)

Kiitokset, nyt toimii :)

Nyt näytti tulleen! Eikä mennyt roskapostiin. 

Tännekki tuli “roskapostiin” kylläkin mutta aiempaa väitettyä lähetystä 30.6 en kyllä mistään löytännyt (outoa jos se on tullut) nyt kuitenkin kaikki hyvin…..Kiitos:ok_hand:

Minäkään en ole saanut sähköpostiin Viaplay-aktivointikoodia. Asiakasnumero profiilissa.

Osallistu keskusteluun